خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای اداری مطرح شد؛

دنبال برنامه برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۶۹۳

عصر امروز جلسه شورای اداری استان لرستان با ریاست استاندار برای بررسی عملکرد دولت در سال 95 و تدوین برنامه‌های سال 96 برگزار شد.

به  گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، عصر امروز جلسه شورای اداری استان لرستان با ریاست استاندار و با حضور فرماندار شهرستان خرم آباد و جمعی از مدیران  در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

استاندار لرستان ابتدای این جلسه عملکرد دستگاه‌های اجرایی را در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مثبت توصیف کرد و به نقش مسئولان استانی در ایجاد این همدلی اشاره کرد و گفت: سال 96 دنبال یک ساز و کار و برنامه هستیم تا به شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال جامعه عمل بپوشانیم.

وی افزود: ما دنبال ایجاد یک سند با 5 محور هستیم که ارتقا توان تولید داخل، تامین مالی و سرمایه‌گذاری، توجه ویژه به تکنولوژی و توسعه صادرات غیر نفتی از محورهای این سند هستند که امیدواریم تا 15 اردیبهشت آماده و قابل اجرا باشد.

بازوند با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در لرستان گفت: از سال 92 در استان اقدامات مناسبی در حوزه‌های راه‌آهن، بهداشت و سلامت، کشاورزی، گازرسانی و عمران شهری صورت گرفته است.

استاندار لرستان با اشاره به برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری عنوان کرد: سرمایه مانند یک جریان سیال است ما فقط باید موانع را برداریم. خوشبختانه این همایش مورد توجه قرار گرفت و با حضور 8 سفیر و بیش از 18 سرمایه‌گذار خارجی برگزار شد که منجر به امضای 20 هزار میلیارد تومان تفاهم نامه همکاری شد.

وی همچنین در پایان گفت: سیستم ناوبری در فرودگاه خرم‌آباد تکمیل شده که این مهم باعث افزایش پروازها در خرم آباد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز