خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان مطرح کرد:

هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین و تشریح دستاوردهای دولت است

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۱۶۵

معاون سیاسی امنیتی استانداری استان لرستان گفت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید طی این مدت خدمات شایانی در تمامی زمینه ها به مردم ارائه داده که هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای تبیین و تشریح این دستاوردها است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در حاشیه بهره‌برداری از هفت طرح  گازرسانی به روستاه‌های شهرستان سلسله افزود: دولت تدبیر و امید زمانی که کار خود را آغاز کرد با مشکلات بسیاری مواجه بود اما با تلاش و همدلی و تدبیر و عقلانیت توانسته به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

وی اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید نرخ‌تورم از 40 درصد به‌زیر 10 درصد رسیده و نرخ سرمایه‌گذاری خارجی نیز از منفی به مثبت شش و نیم درصد افزایش یافته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ی لرستان گفت: دولت تدبیر و امید با تلاش و همدلی به موفقیت‌های چشمگیری رسیده است.

وی با اشاره به تلاش‌های استاندار و توجه جدی وی به معیشت مردم و ایجاد اشتغال برای جوانان استان اظهار داشت: در بخش گازرسانی روستایی تا قبل از روی کار آمدن دولت یازدهم در مجموع 320 روستا در استان از نعمت گاز برخوردار بودند، اما اکنون شمار این روستاها به 830 روستا رسیده است.

به گزارش ایلنا در دومین روز از هفته‌دولت هفت‌طرح گازرسانی روستایی در شهرستان سلسله بهره‌برداری شد.

فرماندار شهرستان سلسله نیز روز در حاشیه بهره برداری از این طرح ها افزود: با افتتاح این طرح ها، اکنون شمار روستاهای برخوردار از نعمت گاز سلسله به 174 روستا افزایش یافته است.

قدرت الله فلاح نژاد با اشاره به شتاب بخشی بیشتر دولت تدبیر و امید در خدمات رسانی به محرومان اظهار داشت: خوشبختانه 84 درصد جمعیت شهرستان سلسله از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی عنوان کرد: برای گاز رسانی به این روستاها در مجموع 16 میلیارد و 814 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

فرماندار سلسله با اشاره به بهره برداری از عملیات گازرسانی به روستاهای دره تنگ علیا، دره تنگ سفلی، گرکان علیا ، گرکان سفلی ، مقصود آباد ، حسین آباد امیر و رحیم آباد تصریح کرد: در حال حاضر عملیات گازرسانی به 17 روستای دیگر در شهرستان در حال انجام است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری به بهره برداری برسند. 

وی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، دولت خدمات شایانی به روستاییان ارائه داده است به گونه‌ای که اکنون حتی دورافتاده ترین روستاها نیز از نعمت های آب، برق، گاز و تلفن برخوردارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز