خبرگزاری کار ایران

پاسخ استاندار به برخی شایعات:

سد لیروک متعلق به لرستان است

استاندار لرستان گفت: سد لیروک متعلق به استان لرستان است.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ایلنا در خرم آباد، هوشنگ بازوند در حاشیه نشست با رسانه‌های استان لرستان در پرسش و پاسخ با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: در خصوص برخی شایعات مبنی بر اینکه سد ' لیروک' به چهار محال و بختیاری تعلق دارد، این سد در نقطه صفر مرزی دو استان بوده و با پیگری های انجام شده، معین شد که متعلق به لرستان است.

وی با بیان اینکه این سد مصرف کشاورزی ندارد، اظهار داشت: این سد فقط کاربرد تهیه برق منطقه را به عهده دارد و با حجم مخزن 520 میلیون متر مکعب، 324 مگاوات برق تولید می کند.

بازوند اظهار داشت: تاکنون 90 درصد فاز نخست مطالعات آن انجام شده است.

وی افزود: مصوبه تعلق داشتن سد لیروک به لرستان، ابلاغ خواهد شد و تخصیص سد معشوره نیز دریافت می شود.

استاندار لرستان در پاسخ سئوالی با اشاره شایعه‌ برکناری برخی معاونینش افزود: برکناری معاونان من صرفاً یک شایعه‌ی زودگذر است و صحت ندارد.

هوشنگ بازوند با بیان اینکه برخی افراد که با معاونین وی مشکل‌ دارند این شایعات را ایجاد می‌کنند، اظهار داشت: خوشبختانه در استان لرستان شایعات به سرعت ایجاد و البته به سرعت هم جایگزین شایعه‌ی دیگری می‌شوند.

سیدسعید شاهرخی معاون سیاسی‌ امنیتی استانداری لرستان نیز در این جلسه افزود: در روزهای آینده نشست خبری‌ کاملی برای تشریح جدول زمان‌بندی برنامه‌های انتخابات سال 96 برگزار می‌شود. 

کد خبر : ۴۰۳۷۹۱