خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان پلدختر

نهادینه کردن قوانین به حل مشکلات در جامعه کمک می‌کند

فرماندار شهرستان پلدختر گفت: نهادینه کردن قوانین و صیانت از حقوق شهروندی موجبات افزایش سطح رضایتمندی مردم از مسئولان را ایجاد و به حل مشکلات در جامعه کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در پلدختر، نورالدین درمنان روز پنجشنبه در جلسه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان پلدختر افزود: مردم سرمایه‌های اجتماعی و پشتوانه انقلاب و مملکت هستند که مطالبه محوری حق آن‌ها است و وظیفه دولتمردان حفظ امنیت روانی و اجتماعی شهروندان است.

وی به ضرورت آگاهی مردم از حقوق شهروندی اشاره کرد و افزود: تمامی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی در جامعه باید تلاش کنند، قوانین و حقوق شهروندی رعایت شود.

درمنان افزود: رویکرد دولت تدبیر و امید مبنی بر حفظ و گسترش حقوق شهروندی است و خدمتگزاران مردم نباید با آنان به طرز حاکمیتی رفتار کنند.

وی اظهار داشت: وظیفه مسوولان رسیدگی به مطالبات شهروندان است و دستگاه‌ها باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده به طوری که مردم احساس امنیت کنند.

وی با بیان اینکه هنگامی که ارباب رجوع به اداره مراجعه می‌کند مدیر در محل کار حاضر باشد گفت: با حضور مدیر در محل کار حقوق شهروندی رعایت می‌شود و کارارباب رجوع به موقع انجام و سرگردان و معطل نمی‌ماند.

فرماندار پلدختراظهار داشت: مباحث حقوق شهروندی را بسیار مهم و گسترده دانست و افزود: مردم و مسئولان باید به وظایف و حقوق خود آگاهی کامل داشته و بدون تردید محور توسعه اجتماعی رضایت مردم است که باید وظایف و اقدامات در این همین راستا صورت گیرد.

کد خبر : ۳۵۴۵۲۰