خبرگزاری کار ایران

امام جمعه پلدختر

طلاب، با بصیرت افزایی، نقش موثری در حضور حدکثری مردم در انتخابات دارند

امام جمعه پلدختر گفت: حضور حداکثری در انتخابات موجب تحکیم نظام است وروحانیون و طلاب، با بصیرت افزایی نقش موثری در شرکت حداکثری مردم درانتخابات دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در پلدختر ، حجت الاسلام محمد سوری  در جمع بسیج طلاب و روحانیون شهرستان پلدختر،افزود: حوزه‌های علمیه محوربصیرت افزایی در جامعه هستند و روحانیون متدین نقش موثری در این زمینه دارند.

وی اظهار کرد: روحانیت مهمترین نقش را در هدایت‌گری و اصلاح مردم دارد وامروز دشمنان اسلام به دنبال نشان دادن چهره‌ای خشن و غیر واقعی از این دین الهی هستند و تشکیل گروهک‌هایی نظیر داعش و النصره نیز با همین هدف صورت گرفته است.

امام جمعه پلدختر به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت انتخابات و لزوم هوشیاری مردم و مسئولان اشاره و بیان کرد: حضور حداکثری مردم درانتخابات باعث اقتدار ایران اسلامی، تقویت اتحاد و انسجام ملی و اثبات ایستادگی مردم و تیری بر قلب دشمنان نظام است.

حجت الاسلام سوری، با بیان اینکه انتخابات بهترین صحنه برای نمایش گذاشتن همدلی و هم‌زبانی است عنوان کرد: روحانیون باید در راه بصیرت افزایی تلاش کنند و گفتمان رهبری را بیان کنند و شاخصه‌های انتخابات از منظر مقام معظم رهبری را تبیین کنند.

کد خبر : ۳۳۹۸۹۰