خبرگزاری کار ایران

پس از جاری شدن سیل در لرستان

نوبخت از برخی مناطق سیل زده شهرستان کوهدشت لرستان بازدید کرد

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور جمعه شب از برخی مناطق سیل زده شهرستان کوهدشت لرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، محمدباقر نوبخت پس از بازدید از منطقه سیل زده شهرستان کوهدشت در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان شرکت کرد.

در این  جلسه سخنگوی دولت با استاندار، مدیران دستگاههای مختلف،نماینده مردم شهرستان کوهدشت در مجلس و نماینده ولی فقیه در این شهرستان حضور داشتند و گزارش کاملی از خسارات و روند امداد رسانی به نماینده دولت ارائه شد.

طبق گزارشات ارائه شده در این جلسه بر اثر وقوع سیل در شهرستان کوهدشت راه ارتباطی 65 روستا با مرکز شهرستان و بخشها قطع شده بود.

همچنین شبکه برق رسانی 60 روستای این شهرستان نیز براثر جاری شدن سیل قطع شده که قطع برق موجب قطع آب نیز شده است. 

استاندار لرستان برآورد اولیه خسارت ناشی از سیل در شهرستان کوهدشت را 200میلیارد تومان اعلام کرد.
در بارندگیهای شهرستان کوهدشت یک خانواده سه نفره نیز جان خود را از دست دادند. 

محمد باقر نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سخنگوی دولت به عنوان نماینده رییس جمهوری به منظور رسیدگی به وضعیت سیل زدگان کوهدشت وارد این شهرستان شده است.

به گفته بازوند استاندار لرستان، رییس جمهوری و وزیر کشور نیز در تماس های تلفنی پیگیر روند امداد رسانی به سیل زدگان کوهدشت بوده‌اند و حضور نوبخت در کوهدشت نیز بدون قطع مصوبات موثری در پی خواهد داشت.

به گزارش ستاد مدیریت بحران استان از اواسط هفته جاری تا صبح امروز متوسط بارندگی استان 61 میلیمتر بوده و بارشها از امشب متوقف می‌شود.

کد خبر : ۳۱۷۷۲۷