خبرگزاری کار ایران

فرماندار خرم آباد؛

تلاش برای رفع مشکل برق ایستگاه‌های راه آهن

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۴۰۷

برای رفع مشکل برق ایستگاه‌های راه آهن تنگ پنج و تنگ هفت و همچنین دو روستای سیرم و للری، صمیمات خوبی اتخاذ شد.

فرماندار خرم آباد: برای رفع مشکل برق ایستگاههای راه آهن تنگ پنج و تنگ هفت و همچنین دو روستای سیرم و للری در این جلسه تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله خجسته‌پور در حاشیه جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی لرستان در محل بخش پاپی از توابع خرم آباد به خبرنگار ران گفت: این برای نخستین بار است که جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی در یک بخش برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور مدیران دستگاههای مختلف اجرایی استان لرستان در این جلسه افزود: حضور استاندار لرستان و برگزاری جلسه این شورا در شهر سپیددشت مرکز بخش پاپی حکایت از توجه ویژه مدیریت ارشد استان به بخشهای محروم دارد.

خجسته‌پور با اشاره به پیگیریهای جدی فرمانداری خرم آباد برای برگزاری جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی لرستان در محل بخش پاپی ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این جلسه و اجرایی شدن تصمیمات گرفته شده بخشی از مشکلات مردم این بخش رفع شود.

فرماندار مرکز لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به مهم‌ترین مصوبات جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی لرستان اشاره کرد و بیان داشت: در این جلسه تسریع در گازرسانی به شهر سپیددشت و دهستان گریت مورد تصویب قرار گرفت.

وی با اشاره به تصویب رفع مشکل راه دسترسی به برخی روستاهای این بخش با همکاری اداره کل راه و شهرسازی عنوان کرد: همچنین برای رفع مشکل برق ایستگاههای راه آهن تنگ پنج و تنگ هفت و همچنین دو روستای سیرم و للری در این جلسه تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

خجسته‌پور در ادامه با اشاره به وجود مدارس فرسوده و تخریبی در بخش پاپی از پیگیری اداره کل نوسازی مدارس لرستان برای رفع این مشکل خبر داد.

فرماندار خرم آباد با اشاره به ضعف زیرساخت‌ها در بخش پاپی عنوان کرد: متاسفانه با توجه به عدم گازرسانی به شهرسپیددشت تاکنون حتی یک شعله گاز در این شهر روشن نشده است.

خجسته‌پور با بیان اینکه راه دسترسی خرم آباد به مرکز بخش پاپی نیز خطرناک است یادآور شد: باید با پیگیری مسئولان امر زمینه تعریض این مسیر دسترسی فراهم شود.

وی همچنین به مشکل آب شرب شهر سپیددشت اشاره کرد و از متولیان امر خواستار رفع این مشکل جدی را در دستور کار قرار دهند.

فرماندار مرکز لرستان همچنین طرح و پیگیری موضوع تبدیل بخش پاپی به شهرستان را از دیگر مطالبات مردم این بخش دانست و گفت: جمعیت شهر سپیددشت با توجه به ییلاقی و قشلاقی بودن بین هشت تا ۱۲ هزار نفر در نوسان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز