خبرگزاری کار ایران

مدیر مجموعه قلعه فلک الافلاک:

بیش از شش هزار نفر از قلعه فلک الافلاک دیدن کردند

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۱۲۸

مدیر مجموعه قلعه فلک الافلاک گفت: تاکنون بیش از شش هزار نفر از موزه های باستانشناسی و مردم شناسی قلعه فلک الافلاک خرم آباد دیدن کردند.

ایلنا: مدیر مجموعه قلعه فلک الافلاک گفت: تاکنون بیش از شش هزار نفر از موزه های باستانشناسی و مردم شناسی قلعه فلک الافلاک خرم آباد دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مسعود نعمتی نیا ˈ در جمع خبرنگاران افزود: آمار بازدید کنندگان موزه های قلعه فلک ابلافلاک نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

وی اظهار داشت: در سال گذشته در روز ۲۹ اسفند ۸۰۰ نفر بازدید کننده وجود داشت، این در حالی است که امسال بیش از دو هزار و۵۰۰ نفر از این این مجموعه بازدید کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین در سال گذشته تا دوم فروردین ماه چهار هزار نفر از موزه های قلعه فلک الافلاک بازدید کرده است و این در حالی است که امسال تاکنون بیش از شش هزار نفر از قلعه فلک ابلافلاک بازدید کرده است.

وی گفت: در راستای معرفی آثار باستانی لرستان موزه باستانشناسی این مجموعه بعد از انجام مراحل تعمیرات بازگشایی شده است و تابوت مفرغی و سرباز اشکانی و مفرغ های سایت سنگ تراشان در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۲۰ راهنما ی نوروزی فارغ التحصیل رشته های مرتبط در قلعه فلک الافلاک در دو شیفت کاری مشغول راهنمایی بازدید کنندگان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز