خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان اعلام کرد:

ایجاد دو هزار و ۳۶۱ فرصت شغلی جدید با اجرای طرح های مصوب کارگروه اشتغال

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۱۹۰

استاندار لرستان گفت: دو هزار و ۳۶۱ فرصت شغلی جدید در جریان مصوبات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در سطح استان لرستان در سال ۹۲ ایجاد شده است.

ایلنا: استاندار لرستان گفت: دو هزار و ۳۶۱ فرصت شغلی جدید در جریان مصوبات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در سطح استان لرستان در سال ۹۲ ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان لرستان، افزود: کارگروه در سال جاری ۱۴ جلسه داشته که ۷۵ درصد جلسات آن در نیمه دوم سال جاری برگزار شده است.

وی اظهار داشت: دراین جلسات ۱۳۰ طرح اشتغالزا به تصویب رسیده که ۷۵ درصد مصوبات آن نیز در جلسات شش ماهه دوم سال جاری مصوب شده اند.

استاندار لرستان گفت: میزان تسهیلات ریالی مصوب برای طرح های کارگروه در سال جاری بیش از پنج هزار میلیارد ریال است که ۸۸ درصد این تسهیلات نیز مربوط به جلسات شش ماهه دوم سال است.

بازوند افزود: پرداخت ۷۸ میلیون یورو و ۴۰۸ میلیون دلار تسهیلات ارزی نیز برای اجرای طرح های مصوب کارگروه در سال جاری نیز به تصویب رسیده است.

به گفته وی، در این جلسه نیز ۵ طرح با ۲۰۰ میلیاد ریال تسهیلات ریالی و ۵.۶ میلیون یورو تسهیلات ارزی به تصویب کارگروه رسید که با اجرای آنها ۱۷۳ فرصت شغلی جدید دراستان ایجاد می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز