خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان:

خدمات پزشکی و درمانی مطلوب باید به کارگران و بیمه شدگان لرستان ارائه شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۲۲۶

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان: مدیریت درمان لرستان باید در بحثدرمان و پزشکی اقشار مختلف به خصوص کارگران و بیمه شدگان را مورد حمایت قرار دهد و خدمات مطلوبی ارائه نمایید.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان: مدیریت درمان لرستان باید در بحثدرمان وپزشکی اقشار مختلف به خصوص کارگران وبیمه شدگان را مورد حمایت قرار دهد وخدمات مطلوبی ارائه نمایید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، امین بهاروند در اولین نشست شورای تحول اداری استانی اظهار داشت: شورای تحول موقعیت مناسبی برای تصمیم سازی، انتقال تجربیات و استفاده از دیدگاه‌ها و نظرات سازنده همکاران است و امیدوارم ماحصل این نشست‌ها منجر به حل مشکلات مراجعان شود.

مدیریت درمان تأمین اجتماعی لرستان گفت: پیشرفت و توسعهٔ درمان استان در گرو همکاری، همدلی و نیازمند تعامل بیشتر دو سویه کار‌شناسان ستادی با مسوولان مراکز تابعه است.
وی گفت: انتظار می‌رود رؤسای مراکز تابعه ظرف مدت یک هفته تا ده روز پیشنهادهای کار‌شناسی شده خود را جهت تدوین برنامه‌های استراتژیک سال آینده خود را با محوریت شهروندمداری و ارتقاء کمی و کیفی خدمات به مدیریت درمان استان ارسال نمایند.
در ادامه این جلسه مسئوولین واحدهای تحت پوشش به پاره‌ای از مشکلات خود اشاره واز مدیر درمان وسایر کار‌شناسان ستادی درخواست رفع ورجوع آن‌ها را داشتند.
دکتر منظمی معاون مدیر درمان به نمایندگی از کار‌شناسان ستادی به بیان انتظارات متقابل پرداخته و تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا باهمدلی، تعامل و همکاری بیشتر موجبات هم افزایی و ارتقای عملکرد وبهبود شده و زمینهٔ رضایتمندی مراجعان را فراهم کنیم.
شایان ذکراست؛ پیش از برگزاری این آیین مدیر درمان در نشستی که با کارکنان ستادی داشتند از آن‌ها خواست اهداف کاری خود را در قالب برنامه عملیاتی ارائه نمایند و نقد منصفانه را راهگشای کار مسوولان دانست و تصریح کرد: امیدوارم تا با برنامه ریزی‌های درست و بر اساس واقعیات بتوانیم روز به روز شاهد پویایی و موفقیت هرچه بیشتر مدیریت درمان استان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز