خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه لرستان؛

هنرمندان ویژگی‌های شهید سلیمانی را در قالب هنر به مردم جامعه نشان دهند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۰۱۵

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: هنرمندان باید ویژگی‌های شهید سلیمانی را در قالب هنر به مردم جامعه نشان دهند.

به گزارش ایلنا، سردار نعمت الله باقری امروز شنبه در چهارمین همایش سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری یکی از ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی بود، اظهار داشت: دشمن به دنبال یک خاورمیانه بزرگ بود اما حاج قاسم آن را به محور مقاومت تبدیل کرد بنابراین مقابله با صهیونیسم و استکبار از دستاوردهای مکتب شهید سلیمانی است تا جاییکه دشمن بیش از ۷۰ نقطه از یمن را هدف قرار داده اما یمنی ها اعلام می‌کنند مادامی که غزه در محاصره باشد به مقاومت ادامه‌ می‌دهند.

وی افزود: شهید سلیمانی یک فرمانده نیست امروز شهید سلیمانی برای دنیا یک اسطوره است و متعلق به تمام دنیا و آزادی‌خواهان جهان است.

فرمانده سپاه لرستان بیان کرد: دشمنان گمان دارند مردم انقلابی با اقدامات کور، صحنه را خالی می‌کنند و دست از آرمان های خود بر می‌دارند اما بدانند که به فرموده مقام معظم رهبری پس از شهادت سردار، هراس دشمن بیشتر شده است.

سرداری باقری گفت: ویژگی های بارز شهید سلیمانی از جمله مبارزه با استکبار، جهاد، عدالت محوری و حفظ کرامت انسانی موجب ایجاد مکتب سلیمانی شده است و امروز اثرات آن را در منطقه می‌بینیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار کرد: همچنین قدرت حشدالشعبی برگرفته از این مکتب ارزشمند و امروز شهید سلیمانی برای دنیا اسطوره است و به افرادی که مقابله با استکبار را پیشه کردند تعلق دارد.

سردار باقری بیان کرد: اخلاص در عمل، ولایت مداری و ولایت پذیری این شهید والامقام زبانزد است اما دشمن سعی می‌کند بین مردم با نظام فاصله انداخته و برخی خواص براین باورند که می‌تواند این مسیر را ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه مردم به مدیران انقلابی نیاز دارند تصریح کرد: شرایط سختی طی ۴۵ سال گذشته برای انقلاب اسلامی رخ داده اما تابع ولایت بودن در تمامی امور، ما را از پیچ های سخت عبور داده است چراکه هر کشور و نظامی به جای ایران در محاصره بود تاکنون سقوط می‌کرد اما همگامی با رهبری و ولایت مقابل دشمن رمز ایستادگی است.

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به برگزاری انتخابات اسفندماه امسال نیز گفت: چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت به عنوان رویکرد اصلی از سوی مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات پیش رو مورد تاکید است که دشمن سعی می‌کند این رویداد مهم را سبک جلوه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز