خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

زن تأثیرگذار در حساس ترین برهه ها مسئولیت خود را دانسته و عمل می کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۰۳۵

استاندار لرستان گفت: زن تأثیرگذار کسی است که در حساس ترین برهه ها مسئولیت خود را دانسته و به آن عمل می کند.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار روز چهارشنبه سیزدهم دی ماه در دومین کنگره ملی بانوی تمدن ساز و تأثیر گذار عنوان کرد: نمونه ی بارز زنان تأثیر گذار امروز در غزه به عنوان خط مقدم نهضت مقاومت در کنار مردان و کودکان به وضوح قابل رویت است.

وی ادامه داد: زنان غزه با تأسی از نهضت مقاومت که برگرفته از نگاه ائمه اطهار و حضرت فاطمه زهرا(س) است در برابر جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در صف اول مقاومت قرار دارند.

استاندار با اشاره به خصایص والای فاطمه زهرا(س) به عنوان الگوی بانوان موفق و تأثیرگذار، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) نسبت به اطرافیان و جامعه احساس مسئولیت داشتند و در برهه های حساس اسلام به نقش خودشان به موقع عمل می کردند.

زیویار اظهار کرد: مرتبت فاطمه زهرا(س) به قدری والاست که ایشان تحت تعلیم والاترین شخص و مربی یعنی حضرت محمد مصطفی(ص) قرار داشتند.

وی تأکید کرد: الگوی انسانی حضرت فاطمه زهرا(س) برای بانوان ما کامل ترین و بهترین الگو است.

استاندار همچنین به مناسبت های مهم دی ماه از جمله  سالروزحضور حماسی مردم در نهم دی ماه 88، شهادت سردار سلیمانی و ولادت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و گفت: حلقه ی اتصال این مناسبت ها نگاه بصیرتی نشات گرفته از نهضت مقاومت است.

زیویار همچنین به نقش مهم زنان در قیام نوزدهم دی ماه مردم قم اشاره کرد و عنوان کرد: نقش مهم زنان در قیام این روز نشأت گرفته از درکی بود که زنان نسبت به جامعه زمان خود داشتند و آن را بروز دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز