خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

اقلیم کردستان عراق ظرفیت مناسبی برای ارایه ظرفیت های فعالان اقتصادی استان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۱۷۱

استاندار لرستان گفت: اقلیم کردستان می‌تواند یکی از اهداف تجاری خوب برای ارایه ظرفیت های فعالان اقتصادی استان با همه شرط و شروط ها باشد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی لرستان اظهار کرد: مشکلات و موانع همیشه بر سر راه فعالان بخش خصوصی در داخل کشور هست اما باید تلاش شود که با ارتباطات گسترده، این موانع و مشکلات را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه تجار باید از بازارهای هدف خود مطلع باشند، افزود: چنانچه تولیدکنتدگان و تجار از چند و چون بازارهای هدف خود آگاه باشند بهتر می توانند موانع و مشکلات موجود را برطرف کنند.

استاندار لرستان با اشاره به نوسانات قیمت ها عنوان کرد: یکی از ظرفیت های خوبی که در زمینه تجارت ایجاد شد، ظرفیت کارگو یا حمل و نقل هوایی است که باید تولیدکنتدگان کمک کنند این طرفیت مغفول واقع نشود و مورد استفاده قرار گیرد.

زیویار عنوان کرد: یکی از اهداف سفر تولیدکنندگان و تجار لرستان به کشور عراق که در آینده نزدیک خواهد بود باید در راستای کمک کردن به صادرات و بخش خصوصی استان باشد.

وی با اشاره به لزوم حفظ کیفیت کالاهای صادراتی و جلوگیری از افت آنها تصریح کرد: در سالهای قبل این مشکل برای صادرات و تجارت ملی ما ضررهایی ایجاد کرد که باید از آنها جلوگیری کرد.

زیویار بیان کرد:‌ برنامه های دولت اکنون بر روی زنجیره های ارزش متمرکز است و در این راستا ظرفیت های حوزه آبزیان، گیاهان دارویی، کشاورزی و سایر بخش ها باید در سفر به عراق مطرح شوند تا از این سفر به خوبی بهره گیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز