خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

اگر تمامی سرمایه‌ها در آموزش و پرورش هزینه شوند بیراهه نخواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۹۰۲

استاندار لرستان گفت: اگر تمامی سرمایه‌های کشور در حول خدمات آموزش و پرورش هزینه شوند بیراهه نخواهد بود.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در جلسه ی شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به جایگاه والای معلم، عنوان کرد: معلمان علاوه بر آموزش و تربیت فرزندان ملت آموزش و تربیت کردن را نیز آموزش می دهند.

وی با بیان اینکه باید در کسوت جایگاه معلمان و نه فقط شغلی که دارند به آنها نگاه کرد، تصریح کرد: درجه ی جایگاه معلمان را خداوند منان تعیین می‌کند که اساس آن هدف گذاری هایی است که معلمان دنبال می کنند.

استاندار لرستان گفت: کسی که می خواهد علم بیاموزد باید از صفت های مهم دیگری نیز برخوردار باشد.

زیویار عنوان کرد: ما به عنوان مسئول موظفیم گره های این شغل را رفع و رجوع کنیم.

وی با اشاره به عوارض فضای مجازی در جامعه و تربیت فرزندان، ابراز کرد: برای توسعه ی آموزش و پرورش باید از داشته های علمی و فرهنگی غنی که از گذشته داریم بیشتر استفاده کنیم.

استاندار لرستان ادامه داد: آموزش ما باید در نهایت به فن آموزی مبدل شود.

زیویارهمچنین به خدمات انجام شده در حوزه ی آموزش و پرورش بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و تاکید کرد: خدمات انجام شده بعد از ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی با دوران قبل از آن قابل مقایسه نیست.

وی افزود: با این وجود همچنان محرومیت هایی وجود دارند که برای برون رفت از آنها باید تلاش کنیم.

زیویار گفت: خوشبختانه در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در حوزه ی آموزش و پرورش انجام شد که در روز اول هفته ی دولت شاهد افتتاح چند طرح از آنها بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز