خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل کار لرستان تاکید کرد؛

لزوم تحقق اشتغال تعهد شده دستگاه‌های اجرای استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۸۴۴

دستگاه‌های اجرایی مسئول اشتغال تعهد شده خود هستند

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان بر تحقق اشتغال تعهد شده توسط دستگاه‌های اجرای استان در سالجاری و ثبت اشتغال ایجاد شده توسط این دستگاه‌ها در سامانه رصد تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سید فرهاد ناصری نیا در جلسه کارگرو اشتغال و سرمایه گذاری استان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی مکلف به ثبت اطلاعات اشتغال‌های ایجادی در سامانه ملی رصد شده‌اند، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری آمار تعهد اشتغال خود را اعلام کرده‌اند، بنابراین  هر دستگاه‌ ابتدا باید اشتغال تعهد شده خود را محقق و اطلاعات مربوط به اشتغال ایجاد شده را در سامانه رصد ثبت کرده و ما نیز آن را اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به وضعیت بیکاری جوانان در لرستان، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی باید در ایجاد اشتغال و رفع مشکلات بیکاری این استان  کمک و نقش خود را در این زمینه به بهترین نحو انجام دهند.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: همه باید تلاش کنیم تا با بسترسازی  و برنامه ریزی‌های زمانبندی شده به ویژه برای  مناطق کمتر توسعه یافته، روستایی در چارچوب اعتباراتی که دولت به استان اختصاص می دهد و همچنین شناسایی افراد واجد شرایط برای سرمایه گذاری و ایجاد طرحهای اقتصادی و اشتغال زمینه را فراهم و تسهیل کنیم.

ناصری نیا در پایان تصریح کرد:  نظارت و راست آزمایی مهم‌ترین مسئله در طرح‌ها و اشتغال ثبت شده در سامانه رصد است که باید دستگاه‌های اجرایی با پرداخت تسهیلات اشتغالزا به واجدین شرایط نظارت و پایشت اشتغال ثبت شده را با جدیدت پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز