خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فناوری اطلاعات لرستان خبرداد؛

اشتغال ۱۳۴ نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح در استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۳۵۸

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طی سه‌ماهه نخست امسال زمینه اشتغال ۱۳۴ نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح این استان فراهم شد.

به گزارش ایلنا، مجتبی صارمی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در سه‌ماهه اول سال ۱۴۰۲ با برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات زمینه اشتغال ۱۳۴ نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح استان فراهم شد.

وی افزود: در راستای تأکیدات و فرامین رهبر معظم انقلاب برای توانمندسازی سربازان وظیفه، مبنی بر این که باید دوران خدمت سربازی را بستری مناسب برای ارائه آموزش‌های مهارتی و بازار محور به این سرمایه‌های انسانی است، این امر صورت‌ گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیان داشت: اشتغال‌زایی، جذب سربازان به بازار کار پس از پایان خدمت نظام‌وظیفه، تربیت نیروهای جوان و نوآور برای بهبود فضای کسب‌وکار، ارتقای بهره‌وری سربازان وظیفه در دوران خدمت مقدس سربازی و بهبود کیفیت و کمیت انجام‌ وظیفه از اهداف توسعه آموزش‌های مهارتی در حوزه ICT است.

صارمی، گفت: فراهم‌کردن زمینه اشتغال مؤلفه اصلی و مهم در ارائه آموزش‌های مهارتی است، آموزش‌های تخصصی سربازان در محل پادگان‌ها ارائه می‌شود و پس از پایان و انجام سنجش کتبی و عملی، گواهینامه مهارتی به آنها اعطا می‌شود.

وی افزود: در این راستا دوره‌های ICT شامل تعمیرات تلفن همراه، امنیت شبکه، تجارت الکترونیک و فیبر نوری برای ۱۳۴ نفر به میزان چهارهزار و ۱۶۵ نفر ساعت برای کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در استان برگزار و گواهینامه مهارتی اعطا شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز