خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع):

هدف ما ارائه خدمات به مناطق محروم و به‌خصوص روستاها است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۳۳۵

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با بیان اینکه موضوع بحث‌های معیشتی و مسکن دو اقدام اساسی قرارگاه است، گفت: هدف ما ارائه خدمات به مناطق محروم و به‌خصوص روستاها است.

به گزارش ایلنا، سردار جمال‌الدین آبرومند در جلسه شورای اداری لرستان با بیان اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) متشکل از نهادهای مختلف بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، آستان قدس رضوی، کمیته امداد، بهزیستی، مجموعه سپاه و… است، اظهار داشت: بیشتر جامعه هدف ما مددجویان بهزیستی، کمیته امداد، ایثارگران، خانواده کم‌برخوردار شهدا و… هستند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با تأکید بر اینکه دو مسئله باید در روستاها حل شود تا مهاجرت در آنها صورت نگیرد و مرکز تولید کشور باشند، افزود: ایجاد زیرساخت‌های ماندگاری مانند آب، راه، مراکز آموزشی، سلامت و… از نکات اصلی و کلیدی ما در روستاها است.

سردار آبرومند با بیان اینکه هدف دیگر ما در روستاها ایجاد درآمد و ثروت در روستاها در قالب اجرای پروژه‌های آبخیزداری، احیای قنوات، مسائل مربوط به حوزه کشاورزی، افزایش بهره‌وری و اشتغال است، ادامه داد: امیدواریم با تلاش‌ها صورت‌گرفته بتوانیم به این مشکلات فائق آییم.

وی با بیان اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در مرکز مسئول پشتیبانی، حمایت، تأمین منابع و پنج درصد کار است، عنوان کرد: ۹۵ درصد کار توسط سپاه در استان‌ها انجام می‌گیرد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با تأکید بر اینکه ما قرار است که یک کار جهادی انجام دهیم، افزود: برای کار جهادی باید موانع برطرف شود، برای اینکه در مسیر کار قرار گیریم استانداری و… کمک کنند که این موانع برطرف شود.

سردار آبرومند با تأکید بر تسریع در صدور مجوزهای اداری از سوی نهادهای ذی‌ربط، گفت: ما قرار است اقدامات را سه‌ساله انجام دهیم، در این راستا تلاش شود که موانع بر سرکار رفع شوند.

وی با بیان اینکه همچنین مردم در این کارها باید سهیم باشند و مردم در کارها مشارکت، حضور و فعالیت داشته باشند، افزود: در این راستا تلاش سپاه این باشد که از ظرفیت‌های بسیج و مردم استفاده کنند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با تأکید بر اینکه در اجرای پروژه‌ها از سوی ادارات و سپاه از کیفیت چیزی کم نگذارند، افزود: همه این اقدامات را که انجام دهیم، اصل مسئله این است که درآمد و اشتغال برای مردم فراهم شود.

سردار آبرومند، بیان داشت: در این راستا روی اشتغال در روستاها و مناطق محروم تمرکز جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز