خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان خبرداد؛

تکمیل ۲۹ چمن مصنوعی در مناطق کمتر توسعه یافته لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۹۶۳

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: در سال گذشته ۲۹ چمن مصنوعی کوچک و بزرگ در سطح استان در مناطق کمتر توسعه یافته از محل اعتبارات استانی و ملی تکمیل شد.

به گزارش ایلنا، سید آرش قیاسیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح‌های تخصصی بی سابقه‌ای در استان در حال ساخت است که با تکمیل این طرح‌ها برخی از رشته‌های ورزشی بی نیاز خواهند شد، اظهار داشت: پیست ۱۰ خطه دوومیدانی که ۹ هزار متر مساحت دارد با ۱۶ میلیارد تومان اعتبار در دست اجرا است و با پیشرفت فیزیکی قابل قبول مراحل پایانی را می‌گذراند.

وی افزود: همچنین ساخت و احیاء پیست دوومیدانی در شهرهای کوهدشت، الیگودرز و بروجرد در حال انجام است که با پایان ساخت آنها زیرساخت‌های مطلوبی در اختیار ورزشکاران قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از پیگیری و جدیت در تکمیل سالن تخصصی دوومیدانی شهید کریمی در خرم‌آباد خبر داد و بیان کرد: سالن سرپوشیده دوومیدانی شهید سید ناصر کریمی در مجاورت ورزشگاه جدید خرم‌آباد در کمالوند احداث شده که یک سالن مسابقاتی مجهز مدرن و استاندارد است اما به دلیل داشتن ۲ ایراد کارشناسی تاکنون مورد استفاده قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: طبق پیگیری‌های انجام شده قرار است تیمی از کارشناسان شرکت توسعه و تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی کشور جهت رفع و ترمیم مشکلات این سالن به خرم آباد سفر کرده و طی بازدید میدانی، مشکلات و نقایص این سالن برطرف شود.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان تصریح کرد: پارسال ۲۹ چمن مصنوعی کوچک و بزرگ در سطح استان در مناطق کمتر توسعه یافته از محل اعتبارات استانی و ملی تکمیل شد، که خود یک انقلاب در این حوزه به همت دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: مجموعه سرمالیان پلدختر بصورت کامل بهسازی تعمیر و احداث مجدد ( شامل استخر، ساختمان اداری چمن بزرگ و بهسازی سالن‌ها ) شد  و مجموعه ۶ هکتاری سرمالیان تحویل مردم در سال ۱۴۰۱ شد.

قیاسیان با اشاره به اینکه توسعه زیر ساخت‌های ورزشی در شهرستان‌های محروم جز برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است عنوان کرد: استخر چگنی در ابتدای سال  ۱۴۰۲ تحویل و برای اولین بار شهرستان چگنی صاحب استخر شد.

وی در خصوص ساماندهی هیات‌های ورزشی نیز گفت: انتخابات ۱۶ هیات ورزشی که بدون رئیس اداره می‌شدند با درایت کادر اداره کل نهایی و تعیین تکلیف شدند.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان به میزبانی ۷ رویداد کشوری در بخش بانوان و آقایان در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و بیان داشت: در اردیبهشت سال جاری نیز ۴ میزبانی دوچرخه سواری، سوارکاری، سنگنوردی و بوکس در لرستان برگزار شد تا امید آفرینی و شور نشاط، ورزش در پسا کرونا بر استان حاکم شود.

وی در ادامه به جاده دسترسی ورزشگاه خرم آباد پرداخت و گفت: با دستور استاندار ساخت جاده دسترسی ورزشگاه از مسیر بام خرم آباد استارت خورده که طول آن ۲۵ کیلومتر بوده و طی چند روز گذشته ۸۰۰ متر پیشروی داشته و تا زمان بهره برداری ورزشگاه این جاده نیز ایجاد و آسفالت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز