خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره‌کل راه‌وشهرسازی لرستان :

تسهیلات 350 میلیون تومانی به بافت‌های فرسوده استان پرداخت می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۶۰۳

سرپرست اداره‌کل راه‌وشهرسازی لرستان از اختصاص تسهیلات 350میلیون تومانی برای نوسازی بافت‌های فرسوده استان خبر داد .

به گزارش ایلنا ، بهزاد شاکرمی  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سه نوع وام برای نوسازی بافت‌های فرسوده تعلق می‌گیرد، اظهار داشت :وام‌های 150 میلیون تومانی با صفر درصد، وام 150 میلیون تومانی 18 درصد و 50 میلیون تومان از محل منابع بانک‌ها ارائه می‌شود.

وی افزود:اختصاص تسهیلات ارزان‌قیمت ازجمله بسته‌های تشویقی است که با هدف سرعت‌بخشیدن به نوسازی بافت‌های فرسوده‌ی شهری به متقاضیان پرداخت می‌شود.

دایوش بارانی شهردار خرم‌آباد نیز بیان کرد: شهرداری با چهار روش پیشنهادی ضوابطی را اعمال می‌کند تا مالکان بتوانند از بسته‌های تشویقی برای نوسازی بافت‌های فرسوده استفاده کنند.

وی افزود: سرعت در صدور پروانه ساختمانی، شناسایی محلات فاقد امکان ارائه مشوق‌ها و گزارش این موارد به کمیسیون ماده پنج و پیگیری تأمین پارکینگ‌های محله‌ای برای جبران کسری پارکینگ ازجمله بسته‌های تشویقی برای نوسازی بافت‌های فرسوده لرستان است.

بارانی گفت: املاکی که در محدوده معابر اصلی لرستان قرار دارند و نصاب تفکیک را رعایت کرده‌اند می‌توانند از یک طبقه تراکم تشویقی استفاده کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز