خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات کشتی لرستان:

به چرخه‌های انتخابی تیم ملی احترام گذاشته شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۹۵۳

رئیس هیات کشتی لرستان گفت: به چرخه‌های انتخابی تیم ملی احترام گذاشته شود.

به گزارش ایلنا، فرید بهرامی در جمع رسانه‌های استان بیان کرد: مرتضی دالوند در انتخابی‌های تیم ملی و مسابقات قهرمان کشوری اول شده و این حق مرتضی است که دوبنده تیم ملی را بر تن کند اما در اقدامی عجیب و غیرقابل قبول در وزن ۹۲ کیلوگرم به جای مرتضی دالوند از فرد دیگری دعوت به عمل آمده است.

بهرامی افزود: مسئله سلیقه‌ سرمربی نیست، موضوع ظلم به کشتی لرستان است و اگر قرار باشد تنها به حرمت مسائل درون خانوادگی کشتی در مقابل آقای محسن سوریان سکوت کنم، به خانواده بزرگ خودم، کشتی لرستان خیانت کرده‌ام.

رئیس هیات کشتی لرستان تصریح کرد: مگر چرخه انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های پایه، مسابقات انتخابی تیم ملی در پایان سال ۱۴۰۱ نبوده است، پس این رفتار چه معنایی دارد؟

وی یادآور شد: رسما با فدراسیون کشتی نامه‌نگاری کرده‌ام که چرا آقای سوریان اعلام می‌کند به چرخه انتخابی اعتقادی ندارم، این کار استعدادسوزی است و ظلم به استان‌هایی است که به سختی فعال هستند، دالوند از سرمایه‌های کشتی لرستان و ایران بوده و حذف وی کار نادرستی است.

بهرامی بیان کرد: مسائل بسیاری در مورد روش انتخاب جانشین دالوند وجود دارد که فعلا از بیان آن معذورم اما امیدوارم این فرصت‌سوزی ها توسط سوریان از یک جایی به بعد قطع شود و به چرخه‌های انتخابی تیم ملی احترام گذاشته شود و امیدوارم به امثال مرتضی دالوند با این مدل رفتارها کمتر ظلم شود.

رئیس هیات کشتی لرستان افزود: می‌گویند تشخیص سرمربی است، بنده عرض می‌کنم تشخیص‌ شخصی آقای سوریان غلط است و به نظرم باید به تصمیمات و قوانینی که در مجمع کشتی به ریاست دکتر دبیر مصوب می‌شود احترام گذاشته شود تا اینگونه شاهد ظلم به نوجوانان این ورزش نباشیم.

بهرامی با تاکید بر اینکه سوریان یکی از استعدادهای کشتی فرنگی لرستان را به نام مرتضی دالوند که در رده فرنگی نوجوانان مدال طلا کسب کرده به سادگی حذف می‌کند و اینگونه زحمات مربیان لرستانی را بر باد می‌دهد، یادآور شد: باز هم تاکید می‌کنم، شما به نسل نوجوان کشتی لرستان ظلم کردید، روزی همه‌ی ما باید پاسخگوی اعمال و تصمیماتمان باشیم و شما نیز از این قاعده مستثنی نیستید و باید در مقابل حقی که از فرزند لرستان ضایع شده است پاسخگو باشید، بنده همچنان پیگیر حق مرتضی دالوند خواهم بود و امیدوارم فدراسیون کشتی نیز در مقابل این مدل رفتارهای جنابعالی واکنشی مناسب انجام دهد.

لازم به ذکر است که سومین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان روزهای ۷ لغایت ۱۸ خردادماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز