خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

طرح هادی برای ۲ شهر تازه تاسیس شده سراب حمام و برخوردار اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۹۸۲

استاندار لرستان گفت: طرح هادی روستایی ۲ شهر تازه تاسیس شده سراب حمام و برخوردار در شهرستان‌های پلدختر و دلفان تصویب و اجرایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار  در حاشیه جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی لرستان در جمع خبرنگاران به دستور کار این جلسه اشاره کرد و گفت: یک مورد دستور طرح دانه بندی شن و ماسه در کوهدشت بود که با گزارشی که دستگاه تخصصی ذیربط ارائه داد، مشکلی نداشته و تصویب شد.

وی با اشاره به تصویب طرح تولید انواع جعبه و محفظه بسته‌بندی در استان، افزود: ۲ طرح نیز در مورد ملاک عمل قرار دادن طرح هادی روستایی ۲ شهر تازه تاسیس شده سراب حمام و برخوردار شهرستان‌های پلدختر و دلفان بود که مورد موافقت قرار گرفت.

استاندار لرستان بیان داشت: یک مورد عدم موافقت داشتیم که در مورد ایجاد طرح نیروگاه خورشیدی بود و به دلیل کافی نبودن مستندات و عدم تمدید پروانه لازم به جلسه بعدی موکول شد.

زیویار تمدید حق استفاده و مستحدثات مربوط به مرکز تحقیقات جهادکشاورزی را دیگر دستور کار جلسه امروز عنوان و تصریح کرد: این ساختمان بیش از ۱۰ سال است که در اختیار ستاد مبارزه با موادمخدر بوده و که همکاران مرکز تحقیقات انتظار داشتند از بخشی از زمین‌ها استفاده کنند.

استاندار لرستان بیان داشت: این مورد نیز موکول شد به بررسی بیشتر از سمت معاون سیاسی که جلساتی با حضور دستگاه های ذیربط برای این موضوع برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز