خبرگزاری کار ایران

پات لایف در اولین سال تولد خود 2 میلیونی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۸۸۵

اپلیکیشن پات‌لایف امروز مفتخر است که در کنار شما همراهان عزیز بیش از 2 میلیون کاربر دارد. در نتیجه با تحول بنیادی در حوزه طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری، آماده سهم‌گیری در بازار است.

ایلنا،پات‌لایف که در ابتدای تولد خود در قالب یک پلتفرم اکوسیستمی توانست خدمات پایه‌ای یک سوپراپلیکیشن را عرضه نماید، امروز فراتر رفته و با رویکرد رفع نیاز کاربران با تمامی سلایق، برنامه‌های مدونی در راستای بازارداری و بازارسازی بنا نموده است.

ما وظیفه خود دانستیم که با توجه به بازخوردهای کاربران و در جهت رفع نیاز آن‌ها و در راستای تحقق حال خوب زندگی برای مخاطبین‌مان اقدام به بهبود طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری محصول نماییم. این امر بر اساس یک چرخه کامل از درک نیاز کاربر تا توسعه محصول (Interactive Design) صورت گرفته است که نه تنها موجب بهبود طراحی گردیده بلکه امکانات بیشتری را نیز در اختیار کاربران عزیز قرار داده است.

درواقع آنچه ما با ایجاد این تغییرات در پی آن هستیم، افزایش کاربردپذیری محصول و سهولت استفاده از آن برای کاربران است. برای تحقق این منظور متخصصین ما در حوزه‌های مختلف زمان قابل توجهی را به بررسی و پردازش اطلاعات به دست آمده از سفر مشتری و تجربه‌ی کاربری در استفاده از اپلیکیشن پات‌لایف اختصاص دادند و نتیجه تحقیقات آن‌ها که شامل موارد زیر می‌شود هم اکنون به راحتی در دسترس کاربران قرار دارد.

  • جانمایی تمامی سرویس‌ها در منوی اصلی بر اساس متودهای سهولت در دسترسی پذیری.
  • طراحی زیر منو‌ها با المان‌ها و کارکردهای مرتبط.
  • ارائه حالت‌های بصری جذاب

همچنین پات لایف در سال جاری در راستای توسعه و بهبود زنجیره ارزش‌ها و خدمات خود به موارد زیر پرداخته است:

  • بهبود خدمات بیمه، گردشگری، خدمات پرداخت ، خدمات شهری و شهروندی
  • کیف پول‌های خرید اعتباری با کانسپت BNPL.
  • ارائه سرویس سلامت دیجیتال
  • ارائه سرویس خرید ارزاق و کالا
  • ارائه تمامی خدمات شهرداری
  • ارائه خدمات اقتصاد خلاق همچون پادکست و کتب صوتی.
  • خدمات باشگاه مشتریان با متود cash back و امتیاز دهی.

و در نهایت پات‌لایف در راستای وفادارسازی مشتریان اقدام به ارائه تخفیفات ویژه در بازه‌های زمانی مختلف، در تمامی سرویس‌ها نموده است.

پات لایف قصد دارد در افق فعالیت خود ضمن تحقق اهداف پلتفرم اکوسیستمی، زیرساخت های لازم برای پرداخت های یکپارچه را در شبکه کسب و کارهای متصل به این اکوسیستم فراهم آورد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز