خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

کسب رتبه برتر کشوری توسط اورژانس بیمارستان تأمین اجتماعی قم

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۱۵۵

با اعلام نتایج ارزیابی معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی کشور بر اساس شاخص های مختلف تخصصی، بخش اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی قم با کسب ۸۱ امتیاز، موفق به کسب رتبه سوم در بین اورژانس های بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی کشور شد.

دکتر داود علیمحمدی مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قم، با اعلام خبر فوق اظهار داشت: معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی هر سال همه بخش های مختلف مراکز درمانی تامین اجتماعی کشور را بر اساس استاندارد های اعتبار بخشی و تخصص مورد ارزیابی قرار می دهد که بخش اورژانس یکی از بخش های مهم مراکز درمانی است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم گفت: سال گذشته بیش از ۲۱ هزار بیمار به بخش اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی قم مراجعه نموده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشته است که از این تعداد مراجعه برای بیش از ۱۶ هزار بیمار پرونده بستری موقت تشکیل شده است.

وی در ادامه گفت:در سال ۱۳۹۸ بیش از ۵ هزار ۴۲۸ بیمار توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام رضا (ع) اعزام شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد رشد داشته است.

دکتر علیمحمدی خاطر نشان کرد: بیمارستان امام رضا (ع) در بین بیمارستان های ۱۰۰ تا ۲۰۰ تختخوابی تامین اجتماعی  کشورداری متخصص طب اورژانس رتبه اول را دار می باشد که از ۱۲۷ بیمار نیازمند احیای قلبی و ریوی بش از ۴۲ درصد احیای موفق را در کارنامه عملکرد بخش اورژانس ثبت نموده است.

گفتنی است بیمارستان امام رضا (ع) تنها بیمارستان ملکی ۱۲۰ تختخوابی  تامین اجتماعی استان قم  می باشد که به بیش از ۷۵۰ هزار بیمه شده تحت پوشش در کنار همه بیمارستان های طرف قرارداداستان خدمات درمانی ارائه می نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز