خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب اسلامی کار استان قم:

جامعه کارگری قم برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کرد

دبیر حزب اسلامی کار استان قم، با بیان اینکه جامعه کارگری قم برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کرد، گفت: جامعه کارگری قم به یک انسجام و بلوغی رسیده که رمز آن سلامت و صداقت مسئولان تشکل‌های کارگری استان قم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، علی چهرقانی دبیر حزب اسلامی کار استان قم شب گذشته (پنج شنبه ۲۰ اسفندماه ۹۴) در مراسم تجلیل از فعالان تشکل‌های کارگری استان قم در سال ۹۴، که در محل سالن اجتماعات کانون کارگران ساختمانی برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه کارگری استان قم در انتخابات اخیر، در راستای تحقق مشارکت حداکثری، تلاش‌های قابل قبولی ارائه کرد. 

وی افزود: جامعه کارگری قم باید ضمن مراقبت و حراست از وحدت صنفی خود که لازمه رسیدن به حقوق قانونی است، این وحدت را در زمان‌هایی چون انتخابات نیز به صورت کامل نشان دهند، چرا که نتایج آن، جامعه کارگری را در رسیدن به اهداف‌ش کمک خواهد کرد. 

دبیر حزب اسلامی کار استان قم، گفت: بسیار خوشحالیم که جامعه کارگری استان تهران توانست در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی خوش بدرخشد و سه نماینده اختصاصی جامعه کارگری که دو تن از آنان یعنی جناب آقای محجوب و سرکار خانم جلودارزاده در ۴ رتبه اول انتخابات تهران قرار داشتند را روانه مجلس شورای اسلامی و خانه ملت کند. 

وی افزود: قطعا جامعه کارگری استان قم نیز می‌تواند همچون استان تهران، نمایندگان اختصاصی خود را در انتخابات‌های مختلف، روانه نهادهای مهمی چون مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا کند. 

چهرقانی در پایان ضمن آرزوی سالی خوب برای جامعه کارگری در سال ۹۵، گفت: خوشبختانه جامعه کارگری قم به یک انسجام و بلوغی رسیده و رمز این شرایط خوب، سلامت و صداقت مسئولان تشکل‌های کارگری استان قم است.

کد خبر : ۳۵۴۷۲۰