خبرگزاری کار ایران

قائم مقام شهردار قم:

طرح حوزه گردشگری قم به سرمایه‌گذاران ارائه شود

قائم مقام شهردار قم با بیان اینکه تاکنون مطالعات مختلفی در حوزه گردشگری شهر قم انجام شده است، تاکید کرد: طرح‌های تدوین شده باید به سرمایه‌گذاران خارجی ارائه شود تا آنها بتوانند استفاده از ظرفیت شهری قم را به صورت گسترده‌تر پیگیری کنند.

به گزارش ایلنا از قم، ابراهیم معتمدی ظهر امروز طی نشست مسئولان شهری قم با سرمایه‌گذاران قبرسی که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: شهر قم توانایی استفاده از سرمایه‌گذاران خارجی را دارد و شهرداری می‌تواند برای جذب این ظرفیت‌ها، مجوزها و زمین‌های مورد نیاز برای اجرای طرح‌های مختلف را در اختیار سرمایه‌گذاران مورد نظر قرار دهد.

وی با بیان اینکه تاکنون مطالعات مختلفی در حوزه گردشگری شهر قم انجام شده است، اضافه کرد: طرح‌های تدوین شده باید به سرمایه‌گذاران خارجی ارائه شود تا آنها بتوانند استفاده از ظرفیت شهری قم را به صورت گسترده‌تر پیگیری کنند.

قائم مقام شهردار قم از احداث پارک آبی در قم یاد و خاطرنشان کرد: اعتباراتی به منظور فراهم‌آوری امکانات و بسترهای خدمات رفاهی تامین شده است که امیدواریم با استفاده از آنها این شهر را به جایگاه مطلوب‌تری برسانیم.

وی ادامه داد: نزدیک به ۱۵۰ هزار هکتار با ۴۹ کاربری مختلف در منطقه چهار شهرداری به موقعیت جنوب غربی قم وجود دارد که در آینده جمعیت بسیاری در آن حضور می‌یابند و این مکان می‌تواند بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاران باشد.

کد خبر : ۳۵۴۵۵۱