خبرگزاری کار ایران

/روز مردم؛ انتخاب مردم/

جوادی آملی: حضور مردم در انتخابات نشانه آزادی‌خواهی‌ آنان است

یکی از مراجع تقلید شیعه در قم با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات نشانه استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی آنان است گفت: امیدواریم با ایجاد همدلی در کشور شاهد رسیدن نظام به اهدافش باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی ظهر امروز پیش از شروع نماز جمعه و پس از انداختن رای خود در صندوق انتخابات مستقر در حرم حضرت معصومه (س) اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات ثمرات ارزشمندی برای خود مردم و نظام دارد.

او افزود: پیام مردم از حضور گسترده در انتخابات استقلال‌طلبی، آزادی‌خواهی، و جمهوری اسلامی و پیروی از رهبری و تابعیت از قرآن است.

این مرجع تقلید افزود: ملت ما با شرکت گسترده در این انتخابات دست رد به سینه بیگانگان می‌زنند و ان‌شاالله این انتخابات بر همگان مبارک باشد.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم تاکید کرد: نمایندگان منتخب در این انتخابات هم باید به عنوان نماینده واقعی ملت امانتی را که مردم به آن‌ها سپرده‌اند، به خوبی حفظ کرده و نظام جمهوری اسلامی ایران را به اهداف اصلی‌اش برساند تا دشمن بیگانه از اهداف خود ناامید شود.

جوادی آملی در پایان گفت: این ملت همواره با حضور در صحنه انتخابات به استکبار جهانی سیلی زده و ان‌شاالله در این انتخابات هم سیلی دیگری به دشمنان خواهد زد.

کد خبر : ۳۵۰۵۸۱