خبرگزاری کار ایران

محمدی دوست در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد؛

تلاش اصلاح‌طلبان قم مقابله با تندروهای جبهه پایداری است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب در قم، گفت: اصلاح طلبان قم به منظور مقابله با اهداف جبهه پایداری، به دو کاندیدای اصولگرای رأی می‌دهند تا با روانه کردن آنان به مجلس، قدرت افراطی‌های جبهه پایداری در قم کمتر از قبل شود.

مهدی محمدی دوست در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در قم، گفت: جوانان اصلاح طلب استان قم با درک شرایط فعلی استان قم و رد صلاحیت‌های کاندیداهای شاخص اصلاح طلب در این استان، تصمیم به حمایت از سه کاندیدایی گرفته‌اند تا هم قدرت اصلاح طلبی خود را نشان دهند و هم مانع اهداف تندروهای جبهه پایداری شوند. 

او افزود: جوانان اصلاح‌طلب استان قم، معتقدند اگر چه علی لاریجانی و علی بنایی در اردوگاه اصولگرایی تعریف می‌شوند و شاید ارتباط خاصی نیز با اصلاح‌طلبان برقرار نکنند، اما به منظور مقابله با اهداف جبهه پایداری، به این دو کاندیدای اصولگرای رأی می‌دهند تا با روانه کردن آنان به مجلس شورای اسلامی، قدرت افراطی‌های جبهه پایداری در قم کمتر از قبل شود. 

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جوانان اصلاح طلب در کنار علی لاریجانی و علی بنایی که دو چهره اصولگرا و دارای قابلیت رأی آوری هستند، از محمدحسن نجفی نیز به عنوان کاندیدای اصلاح‌طلب حمایت می‌کنند تا قدرت خود را نشان دهند. 

محمدی دوست در پایان خاطرنشان کرد: استراتژی جوانان اصلاح طلب قم، از آنجا عقلانی و قابل قبول به نظر می‌رسد که در شرایط محدودیت وجود کاندیدای اصلاح طلب در استان قم، بازی با مهره‌های اصولگرا در دستور کار جوانان اصلاح طلب قرار گرفته تا اصولگرایان افراطی با شکست مواجه شوند و از طرفی با برجسته کردن یک کاندیدای اصلاح طلب و اگرچه کمتر شناخته شده، استقلال خود را نیز نشان دهند.

کد خبر : ۳۴۹۷۵۷