خبرگزاری کار ایران

استاندار قم:

در ارزیابی مدیران قم، رضایتمندی مردم مورد توجه قرار می‌گیرد

استاندار قم کوتاه کردن مسیر اداری ارائهٔ خدمت و رضایتمندی مردم را از اولویت‌های مدیران استان عنوان کرد و افزود: در ارزیابی مدیران دستگاه‌ها این دو عنصر اساسی مورد توجه قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه کارگروه تحول اداری و توسعهٔ دولت الکترونیک استان قم، طی سخنانی نقش دولت الکترونیک در بهبود خدمات رسانی به مردم را مورد تاکید قرار داد. 

استاندار قم با بیان اینکه مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی باید انگیزهٔ لازم برای تغییر در سیستم اداری را داشته باشند، افزود: مقاومت در برابر تغییر از جمله موانعی است که بایستی برطرف شود. 

وی کوتاه کردن مسیر اداری ارائهٔ خدمت و رضایتمندی مردم را از اولویت‌های مدیران استان عنوان کرد و افزود: در ارزیابی مدیران دستگاه‌ها این دو عنصر اساسی مورد توجه قرار خواهند گرفت. 

نماینده عالی دولت در استان تخصیص اعتبارات فناوری اطلاعات دستگاه‌های اجرایی را ضروری تلقی و خاطرنشان کرد: تخصیص این اعتبارات بایستی به عنوان یک الزام مورد مورد توجه قرار بگیرند. 

صادقی با اشاره به پیشگامی قم در بسیاری از مباحث مرتبط با فناوری در کشور تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل مدیران، شاهد شاخص شدن استان قم برای سایر استان‌های کشور در زمینهٔ الکترونیکی شدن خدمات دستگاه‌های اجرایی باشیم.

کد خبر : ۳۲۵۸۸۹