خبرگزاری کار ایران

در اظهارات یکی از معاونان شهرداری قم مطرح شد؛

نادیده گرفتن نقش کانون کارگران ساختمانی قم توسط معاون شهردار

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم ساماندهی فعالیت کارگران ساختمانی را ضروری دانست و خواستار مشارکت دستگاه‌های مسئول در این امر شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وب سایت رسمی شهرداری قم، امیرسامع با اشاره به نیاز مردم به خدمات کارگران ساختمانی و شیوه استفاده از این کارگران که در برخی از نقاط شهر تجمع می‌کنند اظهار داشت: البته در این خصوص روش عرضه و تقاضا نادرست است و این شیوه از جنبه‌های مختلف صحیح نیست. 

وی با اشاره به اینکه روش عرضه و تقاضا در بخش کارگران ساختمانی اشکالات جدی دارد گفت: در خصوص جابه‌جایی اثاثیه این مشکل حل شده است و در بخش ساختمانی هم باید چنین اتفاقی بیفتد و شرکت‌های کاریابی باید کارگران را آموزش داده و زیرپوشش قرار دهند. 

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم افزود: وقتی که این کارگران زیرپوشش شرکت‌های کاریابی مختلف قرار گیرند مردم نیز با یک تماس تلفنی می‌توانند کارگر مورد نیاز خود را انتخاب کنند و این امر نیازمند مشارکت دستگاه‌های متولی است. 

وی با بیان این که باید در این حوزه دستگاه‌های مختلف جلساتی را با هدف ساماندهی کارگران برگزار کنند، خاطرنشان کرد: اداره کار، شرکت‌های فعال در حوزه کاریابی و... در این خصوص باید وارد عمل شوند و شهرداری نیز در این زمینه آماده است که همکاری‌های لازم را داشته باشد.

کد خبر : ۳۲۴۲۱۶