خبرگزاری کار ایران

زلیکانی عضو شورای شهر ساری در دیدار امام جمعه قم:

با توجه به معنویت در مسیر شهر تراز اسلامی گام برداریم

عضو شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه باید با توجه به معنویت در مسیر شهر تراز اسلامی گام برداریم، گفت: مراجع عظام نقش موثری در تحقق شهر تراز اسلامی دارند و نظرات و رهنمودهای ایشان می‌تواند روشنگر مسیر حرکت مجموعه مدیریت شهری و شوراهای اسلامی شهر باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در  قم، علی اکبر زلیکانی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و امام جمعه قم که در حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) برگزار شد، به تشریح فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری ساری پرداخت و اظهار داشت: در چند سال اخیر به لطف و عنایت خداوند متعال و با تلاش همکاران شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر ساری اقدامات و پروژه‌های خوبی در این شهر اجرا شده یا در دست اجراست. 

وی با بیان اینکه بیشتر اقدامات انجام شده در مرکز استان مازندران در حوزه عمرانی و اصلاح و ایجاد زیرساخت‌های لازم است، بیان کرد: امور فرهنگی و معنوی شهر نیز با هدایت و راهنمایی علمایی همچون آیت الله نظری خادم الشریعه، آیت الله صدوقی مازندرانی و آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه دراستان در سطح بالایی برنامه ریزی و انجام می‌شود. 

زلیکانی خاطرنشان کرد: علی رغم نظارت و تذکرهای همیشگی علما و بزرگان شهر به برخی مسئولان، بخصوص متولیان امور دینی مردم، متاسفانه گاهی شاهد بد اخلاقی‌های سیاسی و سوء استفادهء عده‌ای از صاحبان زر و زور و برخی آقازاده‌ها از اعتماد مردم هستیم. 

وی تاکید کرد: بنده معتقدم باید در کنار اقداماتی که در حوزه مدیریت شهری صورت می‌گیرد، همواره معنویت و رعایت احکام دینی در همه وجوه، وجود داشته باشد تا بتوانیم در مسیر شهر تراز اسلامی گام برداریم، از این رو خدمت علمای عظام قم رسیدیم تا از رهنمودهای ایشان در این زمینه استفاده کنیم. 

زلیکانی ابراز داشت: امیدواریم با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و عمل به رهنمودهای علمای عظام بتوانیم در مسیری حرکت کنیم که مورد رضایت خداوند متعال و حضرت صاحب المر (عج) باشد. 

گفتنی ست در پایان این دیدار نیز عضو شورای اسلامی شهر سازی طی مراسمی دیوان مقتل منظوم مرحوم فدایی مازندرانی را به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) اهداء نمود. 

کد خبر : ۳۲۱۱۶۶