خبرگزاری کار ایران

با مقدمه‌ای از آیت الله مکارم شیرازی؛

کتاب راه غلبه بر نگرانی‌ها و ناامیدی‌ها منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۳۴۸

مدیر انتشارات نسل جوان از ویرایش و نگارش کتاب راه غلبه بر نگرانی‌ها و ناامیدی‌ها توسط این انتشارات و عرضه نسخه جدید این کتاب در دهمین نمایشگاه کتاب استان قم خبر داد.

ایلنا: مدیر انتشارات نسل جوان از ویرایش و نگارش کتاب راه غلبه بر نگرانی‌ها و ناامیدی‌ها توسط این انتشارات و عرضه نسخه جدید این کتاب در دهمین نمایشگاه کتاب استان قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کاشان، به نقل از ستاد خبری دهمین نمایشگاه کتاب استان قم، هادی پیشوایی ترک آباد با اشاره به حضور انتشارات نسل جوان در این نمایشگاه اظهار کرد: با توجه به توافقاتی که با انتشارات امام علی بن ابی طالب داشتیم مقرر شد قسمتی از این غرفه در اختیار انتشارات نسل جوان قرار گیرد.

وی افزود: در حال حاضر ۳۰ کتاب از انتشارات نسل جوان در دهمین نمایشگاه کتاب ارائه شده و سعی شده تمامی این کتاب‌ها در حوزه دین و نیازهای جوانان باشد.

مدیر انتشارات نسل جوان گفت: کتاب راه غلبه بر نگرانی‌ها و نا‌امیدی‌ها نوشته محمد جعفر امامی با مقدمه‌ای از آیت الله ناصر مکارم شیرازی با نگارش و ویرایش جدید بار دیگر چاپ شده است که بازدید کنندگان از نمایشگاه می‌توانند نسخه جدید این کتاب را تهیه کنند.

پیشوایی ترک آباد تصریح کرد: انتشارات نسل جوان به صورت عمده کتاب‌های آیت الله مکارم شیرازی و نویسندگانی را که مورد تائید این مرجع باشند منتشر می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز