خبرگزاری کار ایران

ارائه تازه‌های نشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در دهمین نمایشگاه کتاب قم

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۳۳۶

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در دهمین نمایشگاه کتاب استان قم تازه‌های نشر خود را در معرض دید عموم بازدید کنندگان قرار داده است.

ایلنا: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در دهمین نمایشگاه کتاب استان قم تازه‌های نشر خود را در معرض دید عموم بازدید کنندگان قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم، به نقل از ستاد خبری دهمین نمایشگاه کتاب استان قم، در غرفه انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه آثار این ناشر به مخاطبان و علاقمندان به کتب دینی و علمی ارائه شده است.

از جمله آثار ارائه برتر انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه می‌توان به روانشناسی رشد نوشته آیت الله سید محمد غروی، آرای دانشمندان مسلمان نوشته آیت الله علیرضا اعرافی، حقوق اساسی نوشته اسکندری، روش شناسی تفسیر قرآن نوشته محمود رجبی و علی اکبر بابایی، حقوق قراردادها در فقه امامیه نوشته مصطفی محقق داماد، فلسفه قدرت نوشته سید عباس نبوی و مبانی فقهی اقتصاداسلامی نوشته محمد مهدی کرمی اشاره کرد.

همچنین این ناشر آثاری از جمله تدوین مدل تعاملی پاداش نامحسوس و تجلی ارزش‌های معنوی در میان کارکنان، علم اقتصاد و مسأله شناخت نوشته عبدالحمید معرفی، فلسفه تعلیم و تربیت مشاء نوشته محمد داودی، تبیین نقش هشام بن محمد بن سائب کلبی در فرهنگ و تمدن اسلامی نوشته وحید سعیدی، برخورد ایدئولوژی‌ها در ترکیه و موفقیت گفتمان پسا نوشته مائده ارکان و مبانی اندیشه سیاسی در اسلام نوشته محمد حسین اسکندری در آینده‌ای نزدیک به بازار چاپ و نشر عرضه می‌کند.

دهمین نمایشگاه کتاب استان قم با حضور ۳۴۰ ناشر و عرضه ۵۰ هزار عنوان کتاب در فضایی به وسعت ۱۵ هزار متر مربع در مجتمع ناشران تا هشتم اسفند ماه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای عموم بازدید کنندگان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز