خبرگزاری کار ایران

استاندار قم در پیام تشکر از مردم بابت حضور در راهپیمایی:

حضور آگاهانه مردم نشان داد مشکلات و تحریم های دشمنان مردم را دلسرد نمی کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۳۱۲

حجت الاسلام و المسلمین «محمدصادق صالحی منش» در پیامی از حضور باشکوه مردم قم در در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، تشکر و قدردانی کرد.

ایلنا: استاندار قم در پیامی از حضور باشکوه مردم قم در در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم، متن کامل پیام حجت الاسلام و المسلمین «محمدصادق صالحی منش» در تقدیر از مردم قم برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، به شرح ذیل است:

امروز برگ زرین دیگری از تاریخ پرشکوه و غرورآفرین این سرزمین مقدس رقم خورد. مردم مؤمن و انقلابی دیار حماسه آفرین قم امروز نیز به مانند سال‌هایگذشته و همگام و دوشادوش ملت عظیم الشأن و بصیر ایران اسلامی، در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن سی و ششمین جشن انقلاب اسلامی، شرکت کرده و با حضور پرشور و با صلابت خود، حماسه‌ای بزرگ و ماندگار آفریده و نمایشگاهی از شکوه عزت، عظمت و اقتدار این ملت را در برابر دیده گان جهانیان به نمایش گذاشتند.

این حضور آگاهانه و وحدت بخش به عنوان تجلی اتحاد و همبستگی ملت غیور ایران، یکبار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی و به دنیا نشان داد که پیوند این ملت با انقلاب و نظام اسلامی یک پیوند معنوی همیشگی و ناگسستنی است و سختی‌ها و مرارت‌ها و حتی تحریم‌های ظالمانه نیز نخواهند توانست مردم وفادار و عاشق و دلبسته به انقلاب اسلامی ایران را از راهی که برگزیده است مأیوس و دلسرد نماید و این ملت با گذشت سی و شش سال همچنان استوار و هوشیار و مصمم‌تر از همیشه و گوش به فرامین رهبر معظم انقلاب، پای صیانت از نعمت عظمای انقلاب اسلامی به عنوان میراثارزشمند خمینی کبیر و حاصل خون‌های پاک و مطهر شهداء ایستاده‌ است.

درود خدا بر گام‌های استوار این ملت و شما مردم بصیر و همیشه در صحنه قم که با حضور حماسی خود، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را به صحنه بصیرت و هوشیاری و میثاق دوباره امت با امام و ولایت و پایبندی به انقلاب تبدیل کردید. آفرین بر این عزم و همت و غیرت دینی و انقلابی شما حماسه آفرینان که امام راحل در وصف عظمت و بزرگی شما فرمود: «در تاریخ اسلام، هیچ مردمی نظیر ملت کنونی ایران نبوده است»

خداوند متعال را به پاس نعمت انقلاب اسلامی و داشتن چنین مردم غیرتمند و قدر‌شناسی شکر گفته و با آرزوی عظمت و سربلندی روزافزون برای ایران اسلامی، از حضور حماسی تک تک شما مردم فهیم و موقعیت‌شناس استان مقدس قم به ویژه علما و مراجع معظم تقلید و روحانیت معزز در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر می‌نمایم.

«و من الله توفیق»
محمد صادق صالحی منش
استاندار قم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز