خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت اجرایی خانه کارگر قم خبر داد؛

سفر نمایندگان تشکل های کارگری کشور لبنان به شهر قم

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۳۷۲

یکی از چهار نماینده تشکل های کارگری لبنان که فردا سه شنبه به قم سفر خواهند کرد، نماینده کارگران حزب‌الله لبنان است / زیارت حرم حضرت معصومه(س) و دیدار با یکی از علما از برنامه های این هیئت لبنانی خواهد بود.

عضو هیئت اجرایی خانه کارگر قم، از سفر چهار نفر از نمایندگان تشکل های کارگری کشور لبنان به شهر قم خبر داد.

عباس شیری‌مهوار عضو هیئت اجرایی خانه کارگر استان قم، با اعلام خبر فوق به ایلنا، گفت: فردا سه شنبه ۹ دیماه ۱۳۹۳، چهار نفر از نمایندگان تشکل های کارگری کشور لبنان، به منظور زیارت حرم حضرت معصومه(س)، دیدار با یکی از علمای حوزه علمیه قم و همچنین بازدید از فعالیت های کانون کارگران ساختمانی کشور که دفتر آن در قم مستقر است، به قم سفر خواهند کرد.

وی با بیان این که آقای محمد حمزه‌ای مسئول روابط بین الملل خانه کارگر کشور نیز در سفر یک روزه نمایندگان تشکل های کارگری لبنان به شهر قم، همراه آنان خواهد بود، گفت: یکی از چهار نماینده تشکل های کارگری لبنان که فردا سه شنبه به قم سفر خواهند کرد، نماینده کارگران حزب‌الله لبنان است.

عضو هیئت اجرایی خانه کارگر قم خاطرنشان کرد: هیئت لبنانی فردا در ساعت ۱۲:۰۰ ظهر در بدو ورود به حرم حضرت معصومه(س) رفته و پس از نماز و زیارت، در ساعت ۱۳:۰۰ به دیدار آیت الله محسن غرویان از اعضای هیئت علمی جامعة المصطفی(ص) العالمیة در محل مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم واقع در میدان جهاد این شهر خواهند رفت.

شیری‌مهوار گفت: بازدید از فعالیت های کانون کارگران ساختمانی کشور که دفتر آن در قم مستقر است و همچنین بازدید از فعالیت های خانه کارگر قم، از دیگر برنامه های هیئت لبنانی در سفر یک روزه به شهر قم خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز