خبرگزاری کار ایران

دو کارگر ساختمانی در قم کشته شدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۵۶۶

«در حدود ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه دیروز سه کارگر ساختمانی بر اثر ریزش آوار محبوس شده بودند که یک نفر از آن‌ها نجات پیدا کرد و متأسفانه دو نفر دیگر فوت شدند.»

بر اثر ریزش آوار در محل احداثساختمانی در شهر قم، سه کارگر ساختمانی زیرآوار ماندند که در نهایت دو تن از این کارگران جان خود را از دست دادند.

عباس جعفری مدیر عامل سازمان آتش نشانی قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در قم، با بیان اینکه کارگران مستقر در این محل فاقد تجهیزات ایمنی بودند، گفت: در حدود ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه دیروز(اول مهرماه ۹۳)، سه کارگر ساختمانی بر اثر ریزش آوار محبوس شده بودند که یک نفر از آن‌ها نجات پیدا کرد و متأسفانه دو نفر دیگر فوت شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی قم درباره راهکار جلوگیری از تکرار چنین حوادثی تأکید کرد: هر ساختمانی که در سطح شهر می‌خواهد ساخته شود و یا هر گودبرداری که صورت می‌گیرد، بالاخره پروانه ساخت و کار دارند و در چنین شرایطی، این مهندسان ناظر هستند که باید با دقت بیشتری بر سر ساختمان‌هایی که وظیفه نظارت آن‌ها را دارند، حضور یافته تا اگر خلاف موارد عمرانی و شهرسازی کاری شد، تذکرات لازم را ارائه دهند.

جعفری اضافه کرد: همچنین باید بحثایمنی کارگرانی که در ساختمان‌ها کار می‌کنند جدی‌تر دنبال شود و در این خصوص لازم است هم کارفرمایان و هم مهندسان ناظر حساسیت بیشتری داشته باشند.

خاطرنشان می‌شود محل وقوع حادثه، به آدرس، «قم - ۷۵متری عماریاسر - بلوارتعاون - کوچه‌شماره‌یک» بوده‌است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز