خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان قم:

بسیج دانشجویی همیشه باید نگاهش به قله‌ها باشد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۳۲۴

بسیج دانشجویی همیشه باید نگاهش به قله‌ها باشد / بسیج دانشجویی باید تحرک بخش و تحول آفرین باشد / بسیج دانشجویی باید برای دیگر رده‌ها و اقشار سپاه، مولد، محرک و حیات آفرین باشد.

فرمانده سپاه استان قم در بازدید از ناحیه بسیج دانشجویی قم گفت: بسیج دانشجویی باید نسبت به دیگر رده‌های بسیج، تحول آفرین و تحرک بخش باشد.

به گزارش ایلنا از قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد در آستانه هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، ضمن بازدید از ناحیه بسیج دانشجویی استان قم با اشاره به این نکته که بسیج دانشجویی همیشه باید نگاهش به قله‌ها باشد، ابراز کرد: حضرت امام(ره) هم همانند قله‌ای بود که دیگر قله‌ها با وجود عظمت و بلندی، در برابر آن کوچک به نظر می‌رسند.

وی با بیان اینکه که دانشجویان بسیجی نباید در سیره سیاسی و اجتماعی خود باید قله‌هایی مانند امام و رهبری را هدف گذاری کنند تا در مسیر حرکت خود حداقل دامنه‌های انسانیت را فتح کنند.

فرمانده سپاه استان قم با بیان اهمیت ارتباط سازمانی محکم بین نیروهای خودی تاکید کرد: حلقه الفت و دوستی و همکاری را بین خود محکم کنید و یکدیگر را دوست داشته باشید تا کار‌ها درست انجام شود.

وی به ارتباط مستمر و محکم با اقشار و رده‌های سپاه اشاره کرد و گفت: بسیج دانشجویی باید برای دیگر رده‌ها و اقشار سپاه، مولد، محرک و حیات آفرین باشد.

مهدوی‌نژاد ادامه داد: باید در میدان دانشگاه، ضمن ایجاد ارتباط با اساتید و دانشجویان، توسعه میدانی پیدا کنید و سرپل‌هایی را بگیرید تا بتوانید در مواقع هجوم فرهنگی دشمن به آسانی از میادین مین عبور کرده و از انقلاب و نظام دفاع کنید.

سردار مهدوی‌نژاد فرماندهی سپاه در بازدیدی از ناحیه بسیج دانشجویی استان قم، با مهندس توانا مسوول ناحیه بسیج دانشجویی و جمعی از پایوران و بسیجیان رده‌های تابعه دیدار کرد.

در این دیدار که در در نمازخانه ناحیه و در فضای صمیمی صورت گرفت، مهندس توانا مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان قم گزارشی از اقدامات صورت گرفته از جمله سرکشی به رده‌های تابعه اعم از حوزه دانشگاه قم و صنعتی و شرکت در جلسات تخصصی با اقشار و رده‌های دیگر سپاه مثل بسیج اساتید و ادارات ارائه داد.

سپس دانشجویان دانشگاه‌های مختلف با بیان نکاتی از رده‌های خود مشکلات، موانع، کاستی‌ها و همچنین نقاط قوت و فرص‌های پیش روی مجموعه خود را تشریح کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز