خبرگزاری کار ایران

استاندار قم در حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

مونوریل قم دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۱۸۰

با وجود وضعیت بودجه ای سخت کشور، پروژه‌های عظیمی در استان قم حال اجراست / به تعهدات دولت در استان قم عمل خواهیم کرد / گرچه می‌دانیم پروژه منوریل قم به وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی مربوط نیست، اما از آقای ربیعی می‌خواهیم ما را کمک کنند تا وعده‌ای که به مردم در خصوص بهره برداری از منوریل داده ایم، در دهه فجر به صورت صددرصدی محقق شود.

ایلنا: استاندار قم، گفت: پروژه مونوریل قم با همه سختی‌هایش دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم حجت‌الاسلام و المسلمین محمدصادق صالحی‌منش صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه ۱۴۰ واحدی مسکن مهر مددجویان بهزیستی استان قم که با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در شهرک پردیسان قم برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر با یک بحران جدی بودجه در کل کشور مواجه‌ایم و نمایندگان محترم مجلس می‌دانند که دولت در وضعیت سخت بودجة ای به سر می‌برد، اما در استان قم، به حول و قوه الهی و با کمک‌های عظیم خیرین، پروژه‌های عظیمی در حال اجرا می باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم خیرین کمک‌های خودشان را ادامه دهند گفت: کمک‌های خیرین و مشارکت‌های مردمی در طرح‌های مختلف کشور، باعثبرکت کار دولت و جدیت بیشتر در پیشبرد امور است.

استاندار قم با اشاره به بهره برداری از پروژه ۱۴۰ واحدی مسکن مهر مددجویان بهزیستی استان قم، گفت: این پروژه از برکات سفر رهبری در سال ۸۹ به استان قم بود و البته پروژه‌های دیگری نیز در حال حاضر در قم در حال اجراست که تصمیم برای آنها در آن سفر پر خیر و برکت گرفته شد و امروز با همه سختی‌ها و مشکلات در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: هفته پیش در جلسه سخت ۶ ساعته‌ای مقرر شد پروژه مونوریل قم با همه سختی‌هایش تا دهه فجر امسال راه‌اندازی شود؛ گرچه می‌دانیم این پروژه به وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی مربوط نیست اما از آقای ربیعی می‌خواهیم ما را کمک کنند تا وعده‌ای که به مردم داده ایم در دهه فجر به صورت صددرصدی محقق شود.

استاندار قم با تاکید بر اینکه ان‌شاءالله به تعهدات دولت در استان قم عمل خواهیم کرد و در این زمینه‌ها عقب نخواهیم ماند گفت: مدیران مربوط به وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی در استان قم بسیار خوب عمل می‌کنند و نمونه آنها دکتر سلیقه مدیرکل بهزیستی استان قم است.

وی در پایان از خیرین استان قم، بنیاد شهید و احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس اسلامی برای همکاری با اداره کل بهزیستی قم تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز