خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار و رئیس دفتر مقام معظم رهبری قم؛

بخش همودیالیز مرکز درمانی شهید بهشتی قم افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۸۶۸

دولت برای موفقیت در ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم، نیازمند کمک‌های این عزیزان است. / ایجاد این مرکز گامی موثر در جهت ارائه ی خدمات به بیماران دیالیزی است. / زوار و مجاورین شهر کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران نیازمند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب هستند.

در مراسمی با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و استاندار قم بخش همودیالیز مرکز آموزشی پژوهشی درمانی شهید بهشتی قم افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام صالحی منش، استاندار قم، طی سخنانی با اشاره به ساخت این مرکز، توسط خیرین استان قم از تلاش‌های نیکوکاران در ایجاد و تجهیز مراکز درمانی استان قم قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه مراکز درمانی متعددی در استان قم با مشارکت مستقیم خیرین احداثشده است، نقش آنان را بسیار مهم توصیف و اضافه کرد: دولت برای موفقیت در ارائهٔ خدمات هر چه بهتر به مردم نیازمند کمک‌های این عزیزان است.

صالحی منش با اشاره به نقش پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به قم تصریح کرد: عمدهٔ کارهای عمرانی به‌ویژه در بخش بهداشت و درمان سال‌های اخیر استان نتیجهٔ سفر پرخیر و برکت معظم له بوده است.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به مشکلات زیرساختی در بخش بهداشت و درمان، نگاه ویژهٔ دولت و مجلس برای رفع مشکلات و بهبود شاخص‌های این بخش در استان قم را خواستار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری،(مد ظله العالی) نیز طی سخنانی ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) ایجاد این مرکز را گامی موثر در جهت ارائهٔ خدمات به بیماران دیالیزی عنوان و از زحمات دست اندرکاران و بانیان این امر تشکر کرد.

وی با اشاره به موقعیت ممتاز قم، وجود حوزه علمیه و مراجع عظام تقلید را از ویژگی‌های معنوی این شهر عنوان و خاطرنشان کرد: زوار و مجاورین شهر کریمهٔ اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران نیازمند ارائهٔ خدمات بهداشتی و درمانی مناسب هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز