خبرگزاری کار ایران

با اعلام و تایید فدراسیون تکواندو؛

تکواندوکاران قم در لیگ های خردسالان و نونهالان کشور حاضر می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۶۲۳

حضور ۲۲ تیم در لیگ تکواندو رده سنی نونهالان و رقابت ۱۵ تیم در لیگ رده سنی خردسالان تکواندو باشگاه های کشور قطعی شد.

هیئت تکواندو استان قم از اعلام آمادگی تیم های تکواندو خردسالان و نونهالان قم برای حضور در مسابقات لیگ سال ۱۳۹۳ تکواندو کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، از قم؛ معرفی تیم های شرکت کننده در لیگ های رده های سنی خردسالان و نونهالان سال جاری در حالی انجام شد که با توجه به مهلت در نظر گرفته شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، تیم های دو رده سنی تکواندو قم برای حضور در این فصل اعلام آمادگی کردند.

پس از تایید تیم های شرکت کننده در مسابقات لیگ خردسالان و نونهالان، سازمان لیگ فدراسیون اسامی تیم های حاضر در مرحله ثبت نام تکمیلی را اعلام کرد که بدین ترتیب تیم های خردسالان و نونهالان پسر قم در این فصل با حریفان خود مسابقه می دهند.

با برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو و در نظر گرفتن مهلت ثبت نام ۳۵ روزه برای تیم های متقاضی شرکت در دهمین دوره مسابقات لیگ نونهالان جام شکوفه و نخستین دوره پیکارهای لیگ خردسالان پسران مجموعا ۳۷ تیم در این ۲ لیگ به رقابت می پردازند.

پس از تایید مالی توسط فدراسیون تکواندو در نهایت حضور ۲۲ تیم در لیگ تکواندو رده سنی نونهالان و رقابت ۱۵ تیم در لیگ رده سنی خردسالان تکواندو باشگاه های کشور قطعی شد و این تیم ها جواز حضور در مرحله ثبت نام تکمیلی مسابقات را به دست آوردند.

با اعلام سازمان لیگ فدراسیون تکواندو دیدارهای هفته اول و مراسم افتتاحیه گروه های اول و دوم لیگ خردسالان، روز پنجشنبه نهم مرداد ماه و مسابقات هفته نخست و مراسم افتتاحیه گروه های اول و دوم لیگ نونهالان نیز روز جمعه دهم مردادماه ۹۳ در خانه تکواندو برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز