خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم:

شهرداری مسئول کمیته تبلیغات شورای هماهنگی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۵۱۷

همواره در قم شاهد حضور گسترده شهرداری در برگزاری بهتر مراسم‌های مذهبی به ویژه در حوزه تبلیغات شهری بوده‌ایم / شهرداری در زمینه تبلیغات شهری با رویکرد مذهبی و دینی گام های خوبی برداشته و نقشی اساسی داشته است / سایر نهادها نیز وارد میدان شوند.

ایلنا: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: شهرداری مسئول کمیته تبلیغات شورای هماهنگی نیست ولی همواره در قم شاهد حضور گسترده شهرداری در برگزاری بهتر مراسم‌های مذهبی به ویژه در حوزه تبلیغات شهری بوده‌ایم.

به گزارش ایلنا، نصرت الله لطفی در جلسه هماهنگی به منظور برگزاری مراسم شهدای هفت تیر اظهار داشت: شهرداری در زمینه تبلیغات شهری با رویکرد مذهبی و دینی گام های خوبی برداشته و نقشی اساسی داشته است.

وی افزود: شهرداری مسئول کمیته تبلیغات شورای هماهنگی نیست ولی همواره در قم شاهد حضور گسترده شهرداری در برگزاری بهتر مراسم‌های مذهبی به ویژه در حوزه تبلیغات شهری بوده‌ایم.

ریس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم اظهار داشت: لازم است سایر نهادها نیز در این زمینه وارد میدان شده و در حوزه تبلیغات و فضاسازی با هدف برگزاری باشکوه‌تر مراسم‌های مذهبی و ملی فعال شوند.

وی ادامه داد: برای تبلیغات مراسم‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد نیز شهرداری جزء فعال ترین نهادها در زمینه تبلیغات شهری بود و تا چند روز پیش از برگزاری مراسم های این دو روز، تنها مرکزی بود که بنرها و پوسترهای تبلیغاتی آن در کنار شورای هماهنگی در سطح شهر دیده می‌شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز