خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۳ قم:

جام جهانی از تلویزیون بوستان فدک در حال پخش است

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۴۹۵

نسبت به نصب یک دستگاه تلویزیون شهری با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال اقدام کردیم / استقبال بسیار خوبی در شب های نخست از نصب این تلویزیون به عمل آمده است و شاهد حضور گسترده مردم در بوستان فدک هستیم.

ایلنا: شهردار منطقه ۳ قم از نصب تلویزیون شهری و پخش بازی های جام جهانی در بوستان فدک خبر داد.

به گزارش ایلنا، ‌ سید محمد موسوی منش با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه سه قم در خصوص آماده سازی بوستان ها گفت: مردم قم در شب های فصل تابستان‌ در بوستان ها و فضاهای سبز شهری حضور چشمگیری دارند و ما نیز تلاش می کنیم که شرایط مطلوبی را در بوستان ها برای استقرار زائران و شهروندان قم مهیا کنیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون اقدامات بسیار زیادی در بوستان‌های سطح منطقه سه در خصوص تامین امکانات مورد نیاز مردم انجام شده است، گفت: بوستان فدک از جمله بوستان هایی است که مورد استقبال گسترده مردم و زائران قرار گرفته است و در ایام خاص از این بوستان به عنوان کمپ زائرین استفاده می‌شود.

شهردار منطقه سه قم از نصب تلویزیون شهری در این بوستان خبر داد و گفت: در راستای تقویت امکانات این بوستان، نسبت به نصب یک دستگاه تلویزیون شهری با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال اقدام کردیم.

وی اظهار کرد: با توجه به پخش مسابقات جام جهانی، استقبال بسیار خوبی در شب های نخست از نصب این تلویزیون به عمل آمده است و شاهد حضور گسترده مردم در بوستان فدک هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز