خبرگزاری کار ایران

شهردار قم:

خالص سازی نیت ها، مهمترین اقدام پرسنل شهرداری باشد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۹۴۰

کمیته های ۱۰ گانه هر یک کارشان را به درستی بشناسند و در راستای تحقق وظایف کوشا باشند / ارتباط بی سیمی کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد شعبانیه شهرداری با پلیس راهور امری ضروری است.

شهردار قم با تاکید بر نیت الهی و خالصانه در زمینه فعالیت برای ستاد شعبانیه گفت: خالص سازی نیت‌ها مهمترین کاری است که باید انجام دهیم.

به گزارش ایلنا، محمد دلبری در جلسه ستاد شعبانیه شهرداری قم اظهار داشت: لازم است کمیته های ۱۰ گانه هر یک کارشان را به درستی بشناسند و در راستای تحقق وظایف کوشا باشند.

وی افزود: یکی از مهمترین امور در ستاد شعبانه، شناسایی آسیب های سال های گذشته در امور ترافیکی و خدماتی و رفع آنها در سال جاری است.

شهردار قم با بیان اینکه مسیرهای ورودی به سمت مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر از مبادی ورودی شهر باید کاملا مشخص باشند، گفت: این امر برای کسانی که برای نخستین بار به قم سفر کرده‌اند ضروری است.

وی ادامه داد: نظافت اتومبیل های حمل و نقل عمومی و پارکسوارها و پارکینگ‌ها و نیز سرویس‌های بهداشتی در همه روزهای سال به ویژه نیمه شعبان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کمیته حمل و نقل ستاد شعبانیه باید در این زمینه همه تمهیدات را بیندیشد.

دلبری با اشاره به ضرورت آماده‌باش پرسنل خدماتی و پاکبان‌ها با هدف پاکسازی مسیرها و معابر به ویژه در اطراف مسجد مقدس جمکران طی ایام نیمه شعبان گفت: این آماده باش به ویژه در شرایطی که بادهای شدید می‌وزند لازم و ضروری است.

شهردار قم خاطرنشان کرد: ارتباط بی سیمی کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد شعبانیه شهرداری با پلیس راهور امری ضروری است و موجب هماهنگی بیشتر خواهد شد به همین دلیل ارتباط اعضای ستاد با پلیس راهور نباید صورت بگیرد بلکه تنها مسئول کمیته حمل و نقل چنین وظیفه‌ای خواهد داشت.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد فرهنگ عنوان داشت: باید از فرصت حضور زائران در قم و مسجد مقدس جمکران نهایت استفاده را ببریم و به امور فرهنگی بپردازیم؛ در این بین استفاده از فرم‌های نظرسنجی و انتقادات برای شناخت کمبودها و بهره‌مندی از پیشنهادات سازنده باید در اولویت باشد.

دلبری با بیان اینکه گستردگی خدمات ستاد شعبانیه شهرداری قم باید به وسیله انجام مصاحبه و تولید خبر به اطلاع عموم برسد، ابراز کرد: گزارشات لحظه ای به ستاد خبری شهرنیوز در طول برگزاری جشن های نیمه شعبان باید ارائه شود.

شهردار قم با اشاره به تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی میان زائران در مناسبت‌های مذهبی گفت: باید با آسیب شناسی گذشته کاربرد بسته‌ها و اقلام فرهنگی و اطلاع‌رسانی، اثربخشی هر یک از اقلام را مورد بررسی قرار داد و به صورت هدفمند به تهیه و توزیع بسته‌های جدید پرداخت و به این ترتیب از هزینه‌هایی که اثربخشی کمی دارند پرهیز کرد.

وی افزود: ایمن سازی به ویژه در مقابل وزش باد، باید در تبلیغات شهری و نیز المان های زیباسازی مورد تاکید قرار گیرد ضمن اینکه باید از همه فضاهای تبلیغی به بهترین وجه بهره برد.

دلبری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نیت الهی و خالصانه در زمینه فعالیت برای ستاد شعبانیه عنوان داشت: خالص سازی نیت ها مهمترین کاری است که باید انجام دهیم؛ توکل بر خداوند و برنامه ریزی بر اساس قوانین و مقررات از اصول کار ماست.

شهردار قم با تاکید بر برخورد شایسته با زائران و مراجعه کنندگان از سوی همه مدیران و پرسنل شهرداری گفت: خستگی از کار دلیل بر برخورد ناشایست با مردم نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز