خبرگزاری کار ایران

معاون صدای جمهوری اسلامی ایران:

تاکید جدی بر تبلیغ معارف اهل بیت(ع) وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۸۸۰

آماده ایم تا با همکاری مسجد مقدس جمکران به عنوان یکی از بزرگترین پایگاه های شیعی به معرفی بیشتر این مکان مقدس در جهان اسلام و بین شیعیان بپردازیم / امروز بیش از ۱۶۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی استانی، ملی و بین المللی تأسیس شده است، که در این بین به گسترش شبکه های تخصصی توجه ویژه ای شده است.

معاون صدای جمهوری اسلامی گفت: تأکید جدی بر تبلیغ معارف اهل بیت(علیهم السلام) در همه شبکه های رادیویی وجود دارد و ما آماده ایم تا با همکاری مسجد مقدس جمکران به عنوان یکی از بزرگترین پایگاه های شیعی به معرفی بیشتر این مکان مقدس در جهان اسلام و بین شیعیان بپردازیم.

به گزارش ایلنا، معاون و مدیران شبکه های سراسری صدای جمهوری اسلامی با حضور در مسجد مقدس جمکران با تولیت این مکان مقدس دیدار کردند.

در این دیدار صوفی، معاون صدای جمهوری اسلامی به پیشرفت کمی شبکه های صدا و سیما بعد از پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: پیش از پیروزی انقلاب تنها یک شبکه صدا و یک شبکه سیما و جود داشت، اما امروز بیش از ۱۶۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی استانی، ملی و بین المللی تأسیس شده است، که در این بین به گسترش شبکه های تخصصی توجه ویژه ای شده است.

صوفی در پایان گفت: با توجه به حساسیت این روزهای جهان اسلام و مظلومیت شیعه و خطراتی که تهدید می کند، تأکید جدی بر تبلیغ معارف اهل بیت(علیهم السلام) در همه شبکه های رادیویی وجود دارد و ما آماده ایم تا با همکاری مسجد مقدس جمکران به عنوان یکی از بزرگترین پایگاه های شیعی به معرفی بیشتر این مکان مقدس در جهان اسلام و بین شیعیان بپردازیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز