خبرگزاری کار ایران

در تالار شهید زین الدین استانداری قم انجام شد؛

دیدار گروه تجاری کشور چین با استاندار قم

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۸۰۰

تعاملات بین دو کشور را در زمینه های مختلف مثبت ارزیابی کرد / با سرمایه گذاری شرکت های بزرگ، شاهد ترقی و پیشرفت استان قم در زمینه ی استخراج معادن غنی و مواد معدنی باشیم.

حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم در دیدار نمایندگان شرکت CNPMIEC چین که در تالار شهید زین الدین استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اشتراکات ایران و چین در بخش های مختلف، تعاملات بین دو کشور را در زمینه های مختلف مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا، استاندار قم وجود تنوع مواد معدنی و معادن غنی استان قم را مورد توجه قرار داد و ابراز امیدواری کرد تا با سرمایه گذاری شرکت های بزرگ شاهد ترقی و پیشرفت استان در زمینه ی استخراج این معادن باشیم.

نماینده شرکت CNPMIEC در ایران نیز وی با اشاره به سابقه ی ۳۵ ساله ی این شرکت در اعطای اعتبارات و اجرای پروژه های مختلف معدنی جمهوری اسلامی گفت: امیدواریم با تعامل مسئولان استان بتوانیم شاهد دست یابی به منافع طرفین در زمینه های مختلف باشیم.

وی با بیان اینکه تعاملات بین المللی ایران پس از روی کارآمدن دولت جدید افزایش یافته است، ‌موقعیت استراتژیک استان قم را مورد توجه قرار داد و مجاورت این شهر با پایتخت کشور را از نقاط مثبت این استان ارزیابی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز