خبرگزاری کار ایران

معاون وظیفه عمومی استان قم عنوان کرد؛

تشریح قانون کسرخدمت فرزندان جانبازان و آزادگان

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۷۹۶

این تسهیلات شامل میزان کسر خدمت فرزندان جانبازان کمتر از ۲۵ درصد جانبازی، رزمندگان دارای کمتر از ۳۰ ماه سابقه جبهه و آزادگان کمترا ز ۲۴ ماه آزادگی می باشد / آزادگانی که مدت اسارت آن ها کمتر از ۲۴ ماه باشد به ازای یک سال اسارت ۶ ماه کسر خدمت به فرزندان آن ها تعلق می گیرد.

معاون وظیفه عمومی استان قم در تشریح قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگر، این تسهیلات را شامل کسر خدمت فرزندان جانبازان کمتر از ۲۵ درصد جانبازی، رزمندگانی دارای کمتر از ۳۰ ماه سابقه جبهه و آزادگان کمتر از ۲۴ ماه آزادگی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ولی ترابی با بیان اینکه قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران همانند سال های گذشته در جاری نیز به قوت خود اجرا می شود، اظهارکرد: براساس این قانون کلیه مشمولان غیرغایب متولد سال ۷۲ و ماقبل از آن که به دلایل قانونی مانند ادامه تحصیل، داشتن معافیت تحصیلی، دریافت معافیت موقت و یا تعویق اعزام، در سال ۹۳ به خدمت اعزام شده اند، در شمول این تسهیلات قرار دارند اما به مشمولان متولد ۱۳۷۳ به بعد تعلق نمی گیرد.

وی این تسهیلات را شامل میزان کسر خدمت فرزندان جانبازان کمتر از ۲۵ درصد جانبازی، رزمندگانی دارای کمتر از ۳۰ ماه سابقه جبهه و آزادگان کمترا ز ۲۴ ماه آزادگی اعلام کرد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان در خصوص میزان کسر خدمت فرزندان جانبازان کمتراز ۲۵ درصد نیز گفت: ۵ تا ۱۰ درصد جانبازی معادل ۲ ماه کسر خدمت، ۱۱ تا ۱۵ درصد جانبازی معادل ۴ ماه کسر خدمت، ۱۶ تا ۲۰ درصد جانبازی معادل ۵ ماه کسر خدمت، ۲۱ تا ۲۴ درصد جانبازی معادل ۸ ماه کسر خدمت و به فرزندان جانبازان کمتر از ۵ درصد جانبازی کسر خدمت تعلق نمی گیرد.

وی همچنین در خصوص میزان کسر خدمت فرزندان رزمندگانی که دارای کمتر از ۳۰ ماه سابقه جبهه و آزادگان کمتر از ۲۴ ماه آزادگی هستند نیز اظهارکرد: ۶ تا ۸ ماه سابقه جبهه معادل ۲ ماه کسر خدمت، از ۹ تا ۱۱ ماه سابقه جبهه معادل ۳ ماه، از ۱۲ تا ۱۴ ماه سابقه جبهه معادل ۴ ماه، از ۱۵ تا ۱۷ ماه جبهه معادل ۵ ماه، از ۱۸ تا ۲۰ ماه سابقه جبهه معادل ۶ ماه، از ۲۱ تا ۲۳ ماه سابقه معادل ۷ ماه، از ۲۴ تا ۲۶ماه سابقه جبهه معادل ۸ ماه، از ۲۷ تا ۲۹ سابقه جبهه معادل ۹ ماه کسر خدمت و به فرزندان رزمندگانی که کمتر از ۶ ماه سابقه جبهه دارند کسر خدمت تعلق نمی گیرد.

سرهنگ ترابی افزود: آزادگانی که مدت اسارت آن ها کمتر از ۲۴ ماه باشد به ازای یک سال اسارت ۶ ماه کسر خدمت به فرزندان آن ها تعلق می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز