خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قم:

نشر معارف اهل‌بیت(ع)، مهمترین رسالت رسانه ها است

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۶۲۹

این که پیکر مطهر اهل بیت علیهم السلام در جاهای مختلفی مدفون هستند، نشان دهنده رسالت‌ها گوناگون آنها است / رسالت ما این است که این مزارها را محلی برای نشر معارف اهل‌بیت علیهم السلام کنیم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها گفت: رسانه‌ها رسالت مخابره کردن فرهنگ ناب اهل بیت علیهم السلام به سراسر جهان را بر عهده دارند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سعیدی اظهار کرد: ‌ آنچه از سیره ائمه اطهار علیهم السلام می‌توان استنباط کرد، این است که آن ها رسالت بزرگی دارند که به همین دلیل هر کدام از این‌ها در جایی ازجهان دفن شده‌اند.

وی افزود: این که پیکر مطهر اهل بیت علیهم السلام در جاهای مختلفی مدفون هستند، نشان دهنده رسالت‌ها گوناگون آن ها است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با بیان این که حضور معصومین و اهل بیت علیهم السلام در جاهای مختلف، ‌ منشأ خبران و برکات زیادی برای آن منطقه و مناطق همجوار آن می‌باشد، تصریح نمود: رسالت ما این است که این مزارها را محلی برای نشر معارف اهل‌بیت علیهم السلام کنیم.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه هدف اصلی همه معصومین علیهم السلام ترویج اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله بود، تصریح نمود: ‌ ما نیز باید این هدف را دنبال کنیم و تمامی مشتاقان و آزاد اندیشان را با این آموزه‌ها آشنا سازیم.

وی در پایان به نقش رسانه‌ها در این عرصه اشاره نمود و گفت: در این عرصه رسانه ها رسالت بزرگی بر عهده دارند تا این فرهنگ ناب اهل بیت علیهم السلام را به سراسر جهان مخابره سازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز