خبرگزاری کار ایران

قائم مقام مناطق و امور شهری شهرداری قم:

قابلیت های سرمایه گذاری قم را به زائران معرفی کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۳۱۵

مدیریت شهری قم در سال‌های اخیر توانسته است در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد و همچنین نیمه شعبان در خدمت رسانی به زائران سربلند باشد / تقویت فرهنگ انتظار ضروری است.

ایلنا: قائم مقام معاون هماهنگی مناطق و امور شهری شهرداری قم گفت: باید از فرصت حضور گسترده زائران استفاده کرده و قابلیت های سرمایه گذاری قم را به زائرانی که از اقصی نقاط کشور به قم سفر می‌کنند معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، مجید متین فر در جلسه کمیته فرهنگی برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد و همچنین نیمه شعبان اظهارکرد: مدیریت شهری قم در سال‌های اخیر توانسته است در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد و همچنین نیمه شعبان در خدمت رسانی به زائران سربلند باشد.

وی ضرورت تقویت فرهنگ انتظار را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: ‌ باید تقویت فرهنگ انتظار در برنامه‌های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

قائم مقام معاون هماهنگی مناطق و امور شهری شهرداری قم بهره گیری از ظرفیت حوزه‌های علمیه در این مسیر را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید زمینه ای فراهم شود که مردم نیز در برگزاری این برنامه ها و همچنین رعایت خدمات شهری بیشتر سهیم باشند.

وی گفت: باید از فرصت حضور گسترده زائران استفاده کرده و قابلیت های سرمایه گذاری قم را به زائرانی که از اقصی نقاط کشور به قم سفر می‌کنند معرفی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز