خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم خبر داد؛

بستر سازی حضور و فعالیت فرهنگی هیئات‌ مذهبی در بلوار پیامبر اعظم(ص)

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۸۰۶

نیمه شعبان در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) شاهد حضور گسترده مردم از اقصی نقاط کشور هستیم / شهرداری قم در زمینه تامین آب و یخ و… ایستگاه های صلواتی پشتیبانی لازم را خواهد داشت.

ایلنا: مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم گفت: زمینه‌ها و بسترهای لازم برای حضور هیئات‌ مذهبی در ایام نیمه شعبان در بلوار پیامبر اعظم(ص) مهیا شده است.

به گزارش ایلنا، علی حاجی رضا در جلسه شورای بررسی پروژه‌های عمران شهری قم با اشاره به ضرورت بهره گیری از ظرفیت‌های فراوان بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار کرد: در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) شاهد حضور گسترده مردم از اقصی نقاط کشور هستیم و باید از این ظرفیت به شکل مطلوب بهره برداری کنیم.

وی با اشاره به حضور گسترده هیئات‌ مذهبی و فعالیت‌های مختلف ایشان در ایام نیمه شعبان تاکید کرد: در بلوار پیامبر اعظم(ص) بستر بسیار خوبی برای فعالیت هیئات‌ مذهبی هستیم و شهرداری نیز از این امر استقبال می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم تصریح کرد: هیئات‌ مذهبی، کانون‌های مساجد و دیگر تشکل‌ها می‌تواند ضمن دایرکردن ایستگاه‌های صلواتی خود در این مسیر در ایام نیمه شعبان، نسبت به اجرای برنامه های فرهنگی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: شهرداری قم نیز در زمینه تامین آب و یخ و… پشتیبانی لازم را خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز