خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قم:

پایانه تاکسیرانی پردیسان قم راه‌اندازی می‌ شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۲۳۷

تابلوهایی با نقشه خطوط داخلی پردیسان آماده و نصب شده است / سایبان و کانکس دفتر کنترل و نظارت تاکسیرانی را مستقر کردیم / ۴۰ دستگاه ماشین برای این پایانه پیش‌بینی شده

ایلنا: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از راه‌اندازی پایانه تاکسیرانی پردیسان قم در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرتضی عزتی با اشاره به ضرورت راه اندازی پایانه تاکسیرانی پردیسان اظهار کرد: تابلوهایی با نقشه خطوط داخلی پردیسان آماده و نصب شده است و سایبان و کانکس دفتر کنترل و نظارت تاکسیرانی را مستقر کردیم.

وی خاطرنشان کرد: ۴۰ دستگاه ماشین برای این پایانه پیش‌بینی شده که در مرحله نخست ۲۰ دستگاه ماشین فعال می شود و بر اساس تقاضا تعداد ماشین‌های این پایانه افزایش پیدا می‌کند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از راه‌اندازی پایانه پردیسان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: به محض این که پایانه مشکل پایانه در زمینه روشنایی و سرویس بهداشتی برطرف شود، این پایانه راه‌اندازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مکان پایانه پردیسان مقابل دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده که مسافران از این پایانه به نقاط مختلف شهرک و شهر پردیسان منتقل می‌شوند.

عزتی تاکید کرد: این طرح با توجه به پیش‌بینی سال‌های آینده و افزایش جمعیت منطقه پردیسان باید اجرا شود تا بتوانیم خدمات مناسب را به شهروندان ارائه کنیم.

وی یادآور شد: کرایه‌های پیش ‌بینی شده از شهر تا پایانه پردیسان ۱هزار و ۲۰۰ تومان و از داخل پایانه به نقاط مختلف شهر و شهرک پردیسان ۵۰۰ تا ۷۰۰ تومان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز