خبرگزاری کار ایران

دلبری شهردار قم:

مسیر اتوبوس ها بی آرتی نیست، مسیر ویژه است

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۹۷۳

بی آر تی برای فعالیت نیازمند یک سری تعاریف خاص است و نباید ورودی و خروجی‌هایی در تقاطع‌ها داشته باشد / استقبال مردم از اتوبوس های شهری شش برابر شده است / به هر میزان جذابیت استفاده از حمل و نقل عمومی را بیشتر کنیم، قطعا استقبال مردم بیشتر می شود.

ایلنا: شهردار قم گفت: پس از اجرای طرح مسیر ویژه اتوبوس در قم، استفاده مردم از سیستم حمل و نقل عمومی اتوبوس شهری، شش برابر شده است.

به گزارش ایلنا، محمد دلبری با اشاره به راه‌اندازی مسیر ویژه اتوبوس در شهر قم اظهار داشت: برخی می‌گویند که این مسیر بی آر تی است، در صورتی که ما اعتقاد به این موضوع نداریم و معتقدیم که مسیر ویژه اتوبوس است.

وی گفت: بی آر تی برای فعالیت نیازمند یک سری تعاریف خاص است و نباید ورودی و خروجی‌هایی در تقاطع‌ها داشته باشد.

شهردار قم تصریح کرد: این مسیر به عنوان یک مسیر ویژه‌ای برای اتوبوس در نظر گرفته شده، تا اتوبوس‌های شهری بتوانند به راحتی در آن تردد داشته و به همشهریان خدمات رسانی کنند.

دلبری اذعان کرد: البته در هر پروژه‌ای برای اجرای آن یک سری نفع برده و یک سری هم معترض می‌شوند اما باید در کل نفع مردم را در نظر گرفته و پروژه را اجرایی کرد.

وی گفت: مهمترین موضوعی که در این پروژه وجود دارد، میزان استقبال مردم از خدمات اتوبوسرانی است که پس از اجرای آن استقبال مردم شش برابر شده است.

شهردار قم گفت: بنده معتقدم که در کنار این باید ایمن سازی، مانیتورینگ، بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس نیز وجود داشته باشد تا همشهریان از خدمات مطلوب‌تری استفاده کنند.

دلبری گفت: به هر میزان جذابیت استفاده از حمل و نقل عمومی را بیشتر کنیم، قطعا استقبال مردم بیشتر شده و مردم می‌توانند به راحتی استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز